Quote from Guest on 13 April 2010, 20:59Efter några kilometers löpning börjar det bränna och sticka under mina fotsulor. Jag har ett par Asics ds trainer 13 som funkar bra ( dock är de lite slitna nu), och för ett tag sen köpte jag ett par likadana fast årets modell, och då sticker och bränner
Efter några kilometers löpning börjar det bränna och sticka under mina fotsulor. Jag har ett par Asics ds trainer 13 som funkar bra ( dock är de lite slitna nu), och för ett tag sen köpte jag ett par likadana fast årets modell, och då sticker och bränner
Quote from Elias Engqvist on 13 April 2010, 21:09Strumpor?
Strumpor?
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 21:30Är det framfoten? eller är det huden?
Är det framfoten? eller är det huden?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:38Strumpor har jag testat diverse. Det är huden på framfoten.
Strumpor har jag testat diverse. Det är huden på framfoten.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:42Springer du på grus?
Jag upplever att om man har ett underlag som är lite mindre friktion att man spänner tårna mer och trampdynan rör sig mer i skon...
Springer du på grus?
Jag upplever att om man har ett underlag som är lite mindre friktion att man spänner tårna mer och trampdynan rör sig mer i skon...
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:17Jag springer på divers underlag. Har testat och lägga i sådana där gelinlägg i framfoten, men nej funkar inte.
Jag springer på divers underlag. Har testat och lägga i sådana där gelinlägg i framfoten, men nej funkar inte.