Quote from Guest on 19 May 2013, 19:44Tänkte pensionera mina första par löpardojjor och tänkte fråga vilka löparbutiker/kedjor som tillhandahåller riktig utprovning?
Kan ju vara en fördel att kolla i en annan butik än stadium och intersport och med semestern i antågande så går det ju alltid
Tänkte pensionera mina första par löpardojjor och tänkte fråga vilka löparbutiker/kedjor som tillhandahåller riktig utprovning?
Kan ju vara en fördel att kolla i en annan butik än stadium och intersport och med semestern i antågande så går det ju alltid
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 19:54Runners Store vid Stockholms Central (ja nu finns dom i Malmö också) och så har du ju Löplabbet på några fler ställen!
Runners Store vid Stockholms Central (ja nu finns dom i Malmö också) och så har du ju Löplabbet på några fler ställen!
Quote from Christer Berg on 19 May 2013, 20:01Såg att Löplabbet finns i bland annat Helsingborg och Jönköping. Här finns helt klart möjligheter. Om det krisar går det ju alltid att locka med lite Ullared i "närområdet" 😉
Såg att Löplabbet finns i bland annat Helsingborg och Jönköping. Här finns helt klart möjligheter. Om det krisar går det ju alltid att locka med lite Ullared i "närområdet" 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 22:21Löpex i Örebro är kunniga och har en bra service
Löpex i Örebro är kunniga och har en bra service
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 23:15Kan rekommendera Löp & Sko i Göteborg. Fantastisk personal som tar hand om kunden både före och efter köpet.
Kan rekommendera Löp & Sko i Göteborg. Fantastisk personal som tar hand om kunden både före och efter köpet.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 09:20Runners Store, Löplabbet, Stadium, Intersport, Temasportia är ställen jag spontant kommer på. De två första är väl mest inriktade på löpning men har hört positivt från Stadium och Intersport också. Det är helt avgörande vem du får på plats som hjälper dig
Runners Store, Löplabbet, Stadium, Intersport, Temasportia är ställen jag spontant kommer på. De två första är väl mest inriktade på löpning men har hört positivt från Stadium och Intersport också. Det är helt avgörande vem du får på plats som hjälper dig
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 20:05Instämmer om Löp & Sko i Göteborg.
Instämmer om Löp & Sko i Göteborg.