Quote from Guest on 21 October 2012, 12:30Suttit uppåt en timme några kvällar och sökt på skomode.
Jag har lärt mig en hel del som jag inte hade en aning om.Varför under gruppen löpning?
De senaste åren har det nog skrivits spaltmetrar
om hur fantastiska vissa skor är,
andra är ju totalkass
Suttit uppåt en timme några kvällar och sökt på skomode.
Jag har lärt mig en hel del som jag inte hade en aning om.
Varför under gruppen löpning?
De senaste åren har det nog skrivits spaltmetrar
om hur fantastiska vissa skor är,
andra är ju totalkass
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 12:40ja det är nog mycket mode som ligger bakom vårt skoval. Ofta är det mer mode än funktion tror jag.
Nu är ju trenden mot lättare skor och personligen gillar jag det. Det är lite tillbaka till som skor såg ut förr tycker jag! Jag minns mina Lejon Distans s
ja det är nog mycket mode som ligger bakom vårt skoval. Ofta är det mer mode än funktion tror jag.
Nu är ju trenden mot lättare skor och personligen gillar jag det. Det är lite tillbaka till som skor såg ut förr tycker jag! Jag minns mina Lejon Distans s
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 16:24Nu råkar jag befinna mig rätt ofta i alperna.
Där har människor nog alltid gått i så kraftiga skor som möjligt.Även här sker saker.
Populära skor för de som springer ( inte så ofta vandrare - ännu ) är
Hoka-skorna.
www.hokaoneone.comMonstruösa kan
Nu råkar jag befinna mig rätt ofta i alperna.
Där har människor nog alltid gått i så kraftiga skor som möjligt.
Även här sker saker.
Populära skor för de som springer ( inte så ofta vandrare - ännu ) är
Hoka-skorna.
http://www.hokaoneone.com
Monstruösa kan
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 17:25Må så vara K-G men det är en liten minoritet som springer bergslopp. Eller riktigt långa lopp för den delen.
Så det blir en liten nisch precis som de som springer helt uutan skor
Må så vara K-G men det är en liten minoritet som springer bergslopp. Eller riktigt långa lopp för den delen.
Så det blir en liten nisch precis som de som springer helt uutan skor