Quote from Guest on 21 November 2011, 08:48Brukar köpa mina pjucks från Startfitness över nätet men ska nu åka till London och tänkte spara in frakten. Schemat är späckat men hoppas hinna fynda några nya skor. Då tiden är knapp undrar jag om någon vet någon bra, (läs billig) lättillgänglig affär d
Brukar köpa mina pjucks från Startfitness över nätet men ska nu åka till London och tänkte spara in frakten. Schemat är späckat men hoppas hinna fynda några nya skor. Då tiden är knapp undrar jag om någon vet någon bra, (läs billig) lättillgänglig affär d
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 08:58Tänkte att jag skulle göra detsamma när jag var i London för ett par veckor sedan. Jag var inne i ett par butiker och det var inte billigare än Startfitness även om frakten är borträknad. Just nu är vi inne i säsongsskifte och många butiker har dåligt sor
Tänkte att jag skulle göra detsamma när jag var i London för ett par veckor sedan. Jag var inne i ett par butiker och det var inte billigare än Startfitness även om frakten är borträknad. Just nu är vi inne i säsongsskifte och många butiker har dåligt sor
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 14:27Jag upplevde samma sak när jag var i London. På startfitness samt Wiggle m.fl. finns det betydligt mer att välja mellan i storlekar och modeller. Jag tycker fördelarna överväger vid Internetköp så jag lär aldrig få ngt behov av att besöka en fysisk butik
Jag upplevde samma sak när jag var i London. På startfitness samt Wiggle m.fl. finns det betydligt mer att välja mellan i storlekar och modeller. Jag tycker fördelarna överväger vid Internetköp så jag lär aldrig få ngt behov av att besöka en fysisk butik
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 17:34Jag upplevde samma sak när jag var i London. Så förväntansfull och så besviken.
Jag upplevde samma sak när jag var i London. Så förväntansfull och så besviken.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 19:23Låter ju som ett riktigt nerköp. 🙁 Hade hoppats kunna fylla en extra väska med skor som man nästan kastade efter mig för de var så billiga!
Låter ju som ett riktigt nerköp. 🙁 Hade hoppats kunna fylla en extra väska med skor som man nästan kastade efter mig för de var så billiga!
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 20:02Köp cykelkläder istället.
Köp cykelkläder istället.