Quote from Guest on 7 August 2009, 11:06Jag använde vanligtvis skor i storlekar runt 46-47. Nu har jag sedan länge varit intresserad av att se till att skaffa lättare och mindre dämpade och upp-puffade skor, men vikten ligger i åtminstone lägre häl för att passa mitt mittenfot-steg bättre. Prob
Jag använde vanligtvis skor i storlekar runt 46-47. Nu har jag sedan länge varit intresserad av att se till att skaffa lättare och mindre dämpade och upp-puffade skor, men vikten ligger i åtminstone lägre häl för att passa mitt mittenfot-steg bättre. Prob
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:16Kontakta leverantörerna och fråga.
Kontakta leverantörerna och fråga.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:26Har leverantörerna information om vad återförsäljarna har på lager i butikerna?
Har leverantörerna information om vad återförsäljarna har på lager i butikerna?
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:30Någon av de här butikerna borde kunna stå till tjänst:
http://www.loplabbet.se/system/content/stores.aspOm inte annat kan säkert en butik kolla lagerstatus hos de andra.
Någon av de här butikerna borde kunna stå till tjänst:
http://www.loplabbet.se/system/content/stores.asp
Om inte annat kan säkert en butik kolla lagerstatus hos de andra.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:30Nej, men de vet ifall de har levererat i större stl till "vilka" butiker.
Tar de inte ens in stl 46-?? till Sverige så behöver du knappast leta.
Nej, men de vet ifall de har levererat i större stl till "vilka" butiker.
Tar de inte ens in stl 46-?? till Sverige så behöver du knappast leta.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 16:14Jag var inne på Löplabbet vid Råsunda stadion i Solna i samma ärende.
De ända lätta skorna över 45 som de hade var Saucony Grid Type A2 - 46-or.
De kollade lagerstatusen hos övriga butiker i Stockholm, samma där.
De har ett jätteutbud - upp till 45.Gis
Jag var inne på Löplabbet vid Råsunda stadion i Solna i samma ärende.
De ända lätta skorna över 45 som de hade var Saucony Grid Type A2 - 46-or.
De kollade lagerstatusen hos övriga butiker i Stockholm, samma där.
De har ett jätteutbud - upp till 45.
Gis
Quote from ellen olsson on 7 August 2009, 16:31Foppatofflor à 39 spänn?
Foppatofflor à 39 spänn?