Quote from Guest on 16 March 2010, 19:47Jag var iväg och hittade ett par nya löparskor här i helgen.
Var på tjej löplabbet och hittade Asics Gel Nimbus 11, och dom var vita med röda inslag. När jag tittar på nätet på andra affärer ex någon engelsk sida så hittar jag samma skor men de var vita
Jag var iväg och hittade ett par nya löparskor här i helgen.
Var på tjej löplabbet och hittade Asics Gel Nimbus 11, och dom var vita med röda inslag. När jag tittar på nätet på andra affärer ex någon engelsk sida så hittar jag samma skor men de var vita
Quote from Lars Mörrby on 16 March 2010, 19:57Skulle du inte köpa fivefingers Siv?
Skulle du inte köpa fivefingers Siv?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:02Men jag behöver ju löpar dojjor också! Mina är helt trasiga. Visst...de kan nog bli ett par fivefinger...man vet ju aldrig. 🙂
Såg nu att runner´s store hade både lila och röda.
Men jag behöver ju löpar dojjor också! Mina är helt trasiga. Visst...de kan nog bli ett par fivefinger...man vet ju aldrig. 🙂
Såg nu att runner´s store hade både lila och röda.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:17Vet att Mizuno har olika färg för olika perioder under säsongen, vår/sommarmodellen har en färg, höst/vinter modellen har en annan färg. Kanske kan gälla för de du sett också, du vågar nog köpa lila. 🙂
Vet att Mizuno har olika färg för olika perioder under säsongen, vår/sommarmodellen har en färg, höst/vinter modellen har en annan färg. Kanske kan gälla för de du sett också, du vågar nog köpa lila. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:20men jag tycker dom lila är så fula, trist då man vet att de finns snygga...men jag har ju inte köpt än .
men jag tycker dom lila är så fula, trist då man vet att de finns snygga...men jag har ju inte köpt än .
Quote from Susan Hartley on 16 March 2010, 21:20De lila är samma som de röda. Båda två hör till vårfärgerna. Jag köpte nyligen ett par Nimbus 11 och köpte då höstfärgen som är blå och även det är exakt samma sko.
Så mitt råd är alltså att köpa blå skor i stället. Ännu billigare och mycket snyggare.
De lila är samma som de röda. Båda två hör till vårfärgerna. Jag köpte nyligen ett par Nimbus 11 och köpte då höstfärgen som är blå och även det är exakt samma sko.
Så mitt råd är alltså att köpa blå skor i stället. Ännu billigare och mycket snyggare.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 22:09Nya skor kommer om några dagar 🙂
Börje: nu finns de pengar över till ett par fivefinger också!
Nya skor kommer om några dagar 🙂
Börje: nu finns de pengar över till ett par fivefinger också!
Quote from Lars Mörrby on 18 March 2010, 07:39Siv - kommer en ny modell om ett par veckor som verkar gjorda för löpning och
sitta lite bättre runt hälen - Bikila. Kanske värt att vänta och kolla om de vore ett bra val?
Siv - kommer en ny modell om ett par veckor som verkar gjorda för löpning och
sitta lite bättre runt hälen - Bikila. Kanske värt att vänta och kolla om de vore ett bra val?