Quote from Guest on 7 August 2011, 09:20Jag är ingen storlöpare eller särskilt seriös sådan. Men tränar det lite i perioder när jag tycker att koondisen har dekat ner sig ordentligt.
Var på löplabbet för några år sedan och fick ett par Puma Magnetics utprovade. I och med att jag är extremt pla
Jag är ingen storlöpare eller särskilt seriös sådan. Men tränar det lite i perioder när jag tycker att koondisen har dekat ner sig ordentligt.
Var på löplabbet för några år sedan och fick ett par Puma Magnetics utprovade. I och med att jag är extremt pla
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 09:30Prova Nike Pegasus eller Nike Max Moto. De har iofs häl men de är relativt platta i lästen. Jag klarar inte heller av hålfotsstöd.
Prova Nike Pegasus eller Nike Max Moto. De har iofs häl men de är relativt platta i lästen. Jag klarar inte heller av hålfotsstöd.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 16:30Tack Daniel. Provade Pegasus och de var OK. Men det blev till slut New Balance Minimus Road!
Tack Daniel. Provade Pegasus och de var OK. Men det blev till slut New Balance Minimus Road!
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 17:46Fan nu blev jag också sugen! De såg riktigt schyssta ut. Det kanske kan bli ett par till våren...
Fan nu blev jag också sugen! De såg riktigt schyssta ut. Det kanske kan bli ett par till våren...
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 21:38Hehe, de var riktigt schyssta. Köpte även en sån där sula som man stoppar in i ugnen och formar efter foten på Intersport (inte till NB men till andra skor). De verkar väldigt lovande. Faktiskt t o m bättre än mina ortopediska ilägg eftersom jag inte har
Hehe, de var riktigt schyssta. Köpte även en sån där sula som man stoppar in i ugnen och formar efter foten på Intersport (inte till NB men till andra skor). De verkar väldigt lovande. Faktiskt t o m bättre än mina ortopediska ilägg eftersom jag inte har
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 23:08...och får man fråga VAR du hittade ett par Minimus? I Sverige?
...och får man fråga VAR du hittade ett par Minimus? I Sverige?
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 10:57Ja titta, dom är ute nu! Beväpnar sej med plastkort och förlängd lunch
Ja titta, dom är ute nu! Beväpnar sej med plastkort och förlängd lunch
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 22:08Hur gick det med din shopping?
Själv var jag ute och testade en kort runda på asfalt (2.5 km) med mina nya NB Minimus Road idag. De kändes helt fantastiska - så fantastiska att jag nog sprang lite för fort för min egen kondis i början för jag bara flög f
Hur gick det med din shopping?
Själv var jag ute och testade en kort runda på asfalt (2.5 km) med mina nya NB Minimus Road idag. De kändes helt fantastiska - så fantastiska att jag nog sprang lite för fort för min egen kondis i början för jag bara flög f
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 10:52Ang att foten åker fram i skon gör det stor skillnad hur man knyter dem. Jag fick hela tiden blåsor på tårna innan jag började knyta dem annorlunda:
http://www.youtube.com/watch?v=Lj40hKy-uqI&feature=related
Ang att foten åker fram i skon gör det stor skillnad hur man knyter dem. Jag fick hela tiden blåsor på tårna innan jag började knyta dem annorlunda:
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 19:11En intressant länk Maria, fast i mitt fall handlar det inte alls om att foten åker fram. Det handlar om att jag är plattfot och alla skor har hålfotsstöd och därmed inte formar sig efter min fot och skavningen sker i vertikalled och inte i horisontalled.
En intressant länk Maria, fast i mitt fall handlar det inte alls om att foten åker fram. Det handlar om att jag är plattfot och alla skor har hålfotsstöd och därmed inte formar sig efter min fot och skavningen sker i vertikalled och inte i horisontalled.