Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag är ingen storlöpare eller särskilt seriös sådan. Men tränar det lite i perioder när jag tycker att koondisen har dekat ner sig ordentligt.

Var på löplabbet för några år sedan och fick ett par Puma Magnetics utprovade. I och med att jag är extremt pla

Prova Nike Pegasus eller Nike Max Moto. De har iofs häl men de är relativt platta i lästen. Jag klarar inte heller av hålfotsstöd.

Tack Daniel. Provade Pegasus och de var OK. Men det blev till slut New Balance Minimus Road!

Fan nu blev jag också sugen! De såg riktigt schyssta ut. Det kanske kan bli ett par till våren...

Hehe, de var riktigt schyssta. Köpte även en sån där sula som man stoppar in i ugnen och formar efter foten på Intersport (inte till NB men till andra skor). De verkar väldigt lovande. Faktiskt t o m bättre än mina ortopediska ilägg eftersom jag inte har

...och får man fråga VAR du hittade ett par Minimus? I Sverige?

Ja titta, dom är ute nu! Beväpnar sej med plastkort och förlängd lunch

Hur gick det med din shopping?

Själv var jag ute och testade en kort runda på asfalt (2.5 km) med mina nya NB Minimus Road idag. De kändes helt fantastiska - så fantastiska att jag nog sprang lite för fort för min egen kondis i början för jag bara flög f

Ang att foten åker fram i skon gör det stor skillnad hur man knyter dem. Jag fick hela tiden blåsor på tårna innan jag började knyta dem annorlunda:

En intressant länk Maria, fast i mitt fall handlar det inte alls om att foten åker fram. Det handlar om att jag är plattfot och alla skor har hålfotsstöd och därmed inte formar sig efter min fot och skavningen sker i vertikalled och inte i horisontalled.

12