Quote from Guest on 13 January 2013, 08:59Jag har sprungit i Asics Gel-Noosa Tri 7 under hösten, och köpte nya skor (Tri 8) i veckan. Samma storlek, samma mått 24.5 cm, men de är är ändå en halvstorlek för små. Jag fattar inte riktigt hur det kan bli så när de säger att de skalat av skon, den är
Jag har sprungit i Asics Gel-Noosa Tri 7 under hösten, och köpte nya skor (Tri 8) i veckan. Samma storlek, samma mått 24.5 cm, men de är är ändå en halvstorlek för små. Jag fattar inte riktigt hur det kan bli så när de säger att de skalat av skon, den är
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 09:09Funkar det inte med gamla skons innersula om den är tunnare?
Funkar det inte med gamla skons innersula om den är tunnare?
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 09:14Jag har stoppat i dem men jag tycker fortfarande att de känns lite trånga, speciellt på höger. Men då har jag inte provsprungit med de sulorna, bara gått runt hemma.
Jag har stoppat i dem men jag tycker fortfarande att de känns lite trånga, speciellt på höger. Men då har jag inte provsprungit med de sulorna, bara gått runt hemma.
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 09:16Bor du i Sthlm kan du kila in på Asics flaggskeppsbutik på Hamngatan, där finns Noosa 8. Och att springa utan innersula kan nog bli obekvämt.
Bor du i Sthlm kan du kila in på Asics flaggskeppsbutik på Hamngatan, där finns Noosa 8. Och att springa utan innersula kan nog bli obekvämt.
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 09:19Vad bra!
När jag köpte mina Tri 7 så fanns de inte i hela Sverige eller Europa (på nätet) att få tag på så jag var tvungen att köpa dem från USA (dyr historia för övrigt). Har till och med funderat på att byta sko helt och hållet för att de är så svåra a
Vad bra!
När jag köpte mina Tri 7 så fanns de inte i hela Sverige eller Europa (på nätet) att få tag på så jag var tvungen att köpa dem från USA (dyr historia för övrigt). Har till och med funderat på att byta sko helt och hållet för att de är så svåra a
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 10:11Det löste sig.
Jag stoppade i de gamla sulorna och tog supertunna strumpor och då fixade jag 25 km i skorna. Men jag kommer ändå köpa ett nytt par som är lite större för långpassen. Dels för att de började trycka efter 20 km och dels för att jag vill ku
Det löste sig.
Jag stoppade i de gamla sulorna och tog supertunna strumpor och då fixade jag 25 km i skorna. Men jag kommer ändå köpa ett nytt par som är lite större för långpassen. Dels för att de började trycka efter 20 km och dels för att jag vill ku