Quote from Guest on 2 May 2012, 19:49Skulle gärna behöva ett råd när det gäller skor. Är en ganska van löpare, som springer ca tre gånger per vecka. Lite långpass och en del backpass. Blandad träning helt enkelt. Satsar också på triatlon. Funderar på att köpa en ny löparsko. Har ett par Asic
Skulle gärna behöva ett råd när det gäller skor. Är en ganska van löpare, som springer ca tre gånger per vecka. Lite långpass och en del backpass. Blandad träning helt enkelt. Satsar också på triatlon. Funderar på att köpa en ny löparsko. Har ett par Asic
Quote from Christer Berg on 2 May 2012, 19:59Har du kollat in New Balance?
Passar mina små men breda fötter och finns i alla möjliga sorters dämpningar och inte.
Har du kollat in New Balance?
Passar mina små men breda fötter och finns i alla möjliga sorters dämpningar och inte.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 21:28om du gillar din Asics så kan du prova den lättare DS Trainer och ännu lättare är DS Racer. båda med pronationsstöd. om än mindre än Kayano.
om du gillar din Asics så kan du prova den lättare DS Trainer och ännu lättare är DS Racer. båda med pronationsstöd. om än mindre än Kayano.
Quote from Ulrika Ekelund on 2 May 2012, 23:01Håller med Lars. Jag har gjort den resan. Efter fyra eller fem par utslitna Kayano har jag nu gått över till DS Trainer. Det gick lätt som en plätt. 🙂
Håller med Lars. Jag har gjort den resan. Efter fyra eller fem par utslitna Kayano har jag nu gått över till DS Trainer. Det gick lätt som en plätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 07:54Nya Nike Zoom Elite ska vara väldigt bra. Har själv inte hunnit testa den ännu. Men det är iaf lite lättare än en vanlig distanssko, men du får fortfarande det stöd du söker.
Nya Nike Zoom Elite ska vara väldigt bra. Har själv inte hunnit testa den ännu. Men det är iaf lite lättare än en vanlig distanssko, men du får fortfarande det stöd du söker.