Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 23:03Verkar ju smidiga, om dom funkar, perfekt för O-Ringen då man bor i tält utan el.
Verkar ju smidiga, om dom funkar, perfekt för O-Ringen då man bor i tält utan el.
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2012, 06:54Hur många hotell har skotork? Det här hotellet hade cykelgarage med pump å vatten å så kunde vi låsa fast cyklararn. Hur många hotell har det?
Hur många hotell har skotork? Det här hotellet hade cykelgarage med pump å vatten å så kunde vi låsa fast cyklararn. Hur många hotell har det?
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 18:27två resehårtorkar, en fr varje sko. låg temp och svagt blås hela natten borde göra susen
två resehårtorkar, en fr varje sko. låg temp och svagt blås hela natten borde göra susen
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 22:47Man ska kunna sova också!
Man ska kunna sova också!
Quote from Bertil Nolheim on 23 April 2012, 15:57Instämmer om att sova. På en skidresa hade en kompis med sig en väldigt fin liten skotork med fläkt. Den fick han vackert stänga av när det var läggdags.
Mina "motstånds"-värmare kunde däremot vara på hela natten.
Instämmer om att sova. På en skidresa hade en kompis med sig en väldigt fin liten skotork med fläkt. Den fick han vackert stänga av när det var läggdags.
Mina "motstånds"-värmare kunde däremot vara på hela natten.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 17:02Dyzone ser riktigt bra ut NPNG, värt att skaffa om jag ska ut på någon touring någon gång tror jag 🙂
Dyzone ser riktigt bra ut NPNG, värt att skaffa om jag ska ut på någon touring någon gång tror jag 🙂