Quote from Guest on 15 January 2013, 15:57Jag behöver hjälp med skoval för att springa långa pass, främst spår, skogsstigar och grusvägar men jag vill att de ska funka att springa en del asfalt också.
Jag har nu ett par nike free med 7 eller 8 mm heel-toe drop och jag tror jag skulle vilja mi
Jag behöver hjälp med skoval för att springa långa pass, främst spår, skogsstigar och grusvägar men jag vill att de ska funka att springa en del asfalt också.
Jag har nu ett par nike free med 7 eller 8 mm heel-toe drop och jag tror jag skulle vilja mi
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 16:07Spontant så känner jag Inov8 XTalon 212 (eller vad nu dammodellen har för siffra bakom), för nästan allt du beskriver. Ta bort "asfalt" och "dämpning" från din beskrivning så kan den vara en god kandidat. Gick själv från Nike Lunarhaze via Icebug Anima ti
Spontant så känner jag Inov8 XTalon 212 (eller vad nu dammodellen har för siffra bakom), för nästan allt du beskriver. Ta bort "asfalt" och "dämpning" från din beskrivning så kan den vara en god kandidat. Gick själv från Nike Lunarhaze via Icebug Anima ti
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2013, 17:25En ganska smal sko som är helt fantastisk - som en strumpa - gjord för terräng med ganska låg häl och dessutom mjuk hälkappa - men tyvärr dyr:
Salomon Sense. Min senaste sko och jag älskar den!BILD:http://www.runnersworld.co.za/files/2012/02/Salomon-SLa
En ganska smal sko som är helt fantastisk - som en strumpa - gjord för terräng med ganska låg häl och dessutom mjuk hälkappa - men tyvärr dyr:
Salomon Sense. Min senaste sko och jag älskar den!
BILD:http://www.runnersworld.co.za/files/2012/02/Salomon-SLa
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 19:15tackar för tipsen.
Inov8 skorna verkar bra men kanske snäppet för mycket trail för mina behov just nu. Men jag ska definitivt kolla upp dem i verkligheten så att säga.Om Salomon Sence skorna verkar väldigt intressanta, särskilt med tanke på att de ska
tackar för tipsen.
Inov8 skorna verkar bra men kanske snäppet för mycket trail för mina behov just nu. Men jag ska definitivt kolla upp dem i verkligheten så att säga.
Om Salomon Sence skorna verkar väldigt intressanta, särskilt med tanke på att de ska
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2013, 19:29Salomon Concept Store, tror jag den heter. På Norrlandsgatan i Stockholm, bredvid Bianchi Cafe...
Dom kostar 2000:- och är ganska små i storlekarna
Salomon Concept Store, tror jag den heter. På Norrlandsgatan i Stockholm, bredvid Bianchi Cafe...
Dom kostar 2000:- och är ganska små i storlekarna
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 19:34Tack Christer, jag ska ta mig dit snarast!
Tack Christer, jag ska ta mig dit snarast!
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 22:30Jag trodde att damstorlekar innebär bredare skor? Om du säger att du har långa o smala fötter, passar då inte en vanlig 42a i herrstorlek för dej?
Jag trodde att damstorlekar innebär bredare skor? Om du säger att du har långa o smala fötter, passar då inte en vanlig 42a i herrstorlek för dej?
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 06:48Jag skulle säga Inov-8 F-lite 230 eller 240. Inov-8 har också en dammodell kallad F-lite 215, men den måste man ta hem från typ England.. Inov-8s Performance fit passar smalare fötter, skon känns lätt, modern och är väldigt rolig att springa med.
http://
Jag skulle säga Inov-8 F-lite 230 eller 240. Inov-8 har också en dammodell kallad F-lite 215, men den måste man ta hem från typ England.. Inov-8s Performance fit passar smalare fötter, skon känns lätt, modern och är väldigt rolig att springa med.
http://
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 08:27Damläster brukar snarare vara smalare vad jag vet, en del har dessutom teorier om att dam- och herrfötter har olika krökning ...
Damläster brukar snarare vara smalare vad jag vet, en del har dessutom teorier om att dam- och herrfötter har olika krökning ...
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 10:28Instämmer ang x-talon. Springer du mest på stig/spår är det en fantastisk sko. Mindre bra på asfalt, men funkar. Jag använder den hela vintern eftersom den ger fantastiskt grepp på halt underlag trots att den saknar metalldubbar.
Jag vill också tipsa om
Instämmer ang x-talon. Springer du mest på stig/spår är det en fantastisk sko. Mindre bra på asfalt, men funkar. Jag använder den hela vintern eftersom den ger fantastiskt grepp på halt underlag trots att den saknar metalldubbar.
Jag vill också tipsa om