Quote from Guest on 8 August 2011, 14:01Ska springa mitt första LL i år. Vilken typ av skor ska man välja?
Kör min långpass med Asics GT-2150 mkt pga att vägarna där jag springer oftast har större stenar. Nästan alla övriga pass med Asics DS-Racer.Har tänkt komplettera ev. med ett par Inov8 X
Ska springa mitt första LL i år. Vilken typ av skor ska man välja?
Kör min långpass med Asics GT-2150 mkt pga att vägarna där jag springer oftast har större stenar. Nästan alla övriga pass med Asics DS-Racer.
Har tänkt komplettera ev. med ett par Inov8 X
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 14:11Racerskorna, helt klart. Förutsatt förstås att du hinner springa in dem tills dess.
Racerskorna, helt klart. Förutsatt förstås att du hinner springa in dem tills dess.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 14:21jorå DS-Racer har gått 1-2 pass i veckan sedan Maj.
jorå DS-Racer har gått 1-2 pass i veckan sedan Maj.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 20:52Jag körde mina X-talon 212 i fjol. Enbart för att det var min, då, skönaste sko. Det är helt overkill för underlaget på Lidingö. Det är kuperat, ja, men inget tekniskt eller bökigt underlag alls. Ett par lättviktstrainers är nog ett utmärkt val.
Det är t
Jag körde mina X-talon 212 i fjol. Enbart för att det var min, då, skönaste sko. Det är helt overkill för underlaget på Lidingö. Det är kuperat, ja, men inget tekniskt eller bökigt underlag alls. Ett par lättviktstrainers är nog ett utmärkt val.
Det är t
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:27Jag sprang i Vibram FiveFingers Classic i fjol (och kommer att göra det i år också).
Som andra svarat; för att det är de skor som sitter bäst på mina fötter nu och att jag bara springer i såna nuförtiden.
Banan är inga problem med tunna, lätta skor. För
Jag sprang i Vibram FiveFingers Classic i fjol (och kommer att göra det i år också).
Som andra svarat; för att det är de skor som sitter bäst på mina fötter nu och att jag bara springer i såna nuförtiden.
Banan är inga problem med tunna, lätta skor. För
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:44Välj de skor som du helst vill springa tre mil i. 🙂
Välj de skor som du helst vill springa tre mil i. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 22:08Dina förberedelser, disposition av loppet, hur du fyller på energi under loppet kommer att ha mycket större betydelse för slutresultatet än viktskillnaden på dina skor. Välj de som du känner mest för så böir det bäst. Banan är blandad gångväg och vägar me
Dina förberedelser, disposition av loppet, hur du fyller på energi under loppet kommer att ha mycket större betydelse för slutresultatet än viktskillnaden på dina skor. Välj de som du känner mest för så böir det bäst. Banan är blandad gångväg och vägar me
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 08:22Jag sprang i Saucony A3 i fjol. Spring i vad du vill. Det är välstampat grusmotionsspår med inslag av asfalt. Kan bli lite blött första km där det går över ett gräsgärde om det är dåligt väder.
Jag sprang i Saucony A3 i fjol. Spring i vad du vill. Det är välstampat grusmotionsspår med inslag av asfalt. Kan bli lite blött första km där det går över ett gräsgärde om det är dåligt väder.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 09:04Tack för all feedback. Det blir mina sköna DS-Racer. 2.30 sitter löst 😉
Tack för all feedback. Det blir mina sköna DS-Racer. 2.30 sitter löst 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 17:31Jag sprang Lidingö Ultra (som går i stort sett samma bana) i aquasocks. Inga problem.
Jag sprang Lidingö Ultra (som går i stort sett samma bana) i aquasocks. Inga problem.