Quote from Ebba Johansson on 28 July 2008, 22:50Engelfors: I ett svagt ögonblick föreslog jag för sambon att vi skulle anmäla oss till vätternrundan, det var i fjol. Han var inte sen att haka på och jag hade inget val än att börja cykla;) hittade en billig racer och började träna inför rundan med den i
Engelfors: I ett svagt ögonblick föreslog jag för sambon att vi skulle anmäla oss till vätternrundan, det var i fjol. Han var inte sen att haka på och jag hade inget val än att börja cykla;) hittade en billig racer och började träna inför rundan med den i
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 22:56Helena: Det låter ju farligt och dyrt 🙂 att man kan fastna för det...men jag har liksom inte motionerat alls tidigare så det här kanske går över innan jag hittar en billig racer 🙂 har du nån ide om hur jag ska börja träningen? Hur tränar du p vintern?
Helena: Det låter ju farligt och dyrt 🙂 att man kan fastna för det...men jag har liksom inte motionerat alls tidigare så det här kanske går över innan jag hittar en billig racer 🙂 har du nån ide om hur jag ska börja träningen? Hur tränar du p vintern?
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 00:38Andrew: "Om du cyklar till Kreta ..."
Pratar vi om vattencykel?
Andrew: "Om du cyklar till Kreta ..."
Pratar vi om vattencykel?
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 08:07Stefan: LVC = LandsVägsCykel, ialla fall i mitt huvud.
Stefan: LVC = LandsVägsCykel, ialla fall i mitt huvud.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 08:38Christer: Det var tal om att nalla ur semesterkassan för att inhandla hoj, jag drog till med ett chartermål men givetvis var nog tanken att ta färjan sista biten ;).
Eller gå med i en sån där Sub-grupp. Såg att det var många såna inför VR.....hmm
Christer: Det var tal om att nalla ur semesterkassan för att inhandla hoj, jag drog till med ett chartermål men givetvis var nog tanken att ta färjan sista biten ;).
Eller gå med i en sån där Sub-grupp. Såg att det var många såna inför VR.....hmm
Quote from ellen olsson on 29 July 2008, 08:48Man skriver LVG-cykel.
Man skriver LVG-cykel.
Quote from Lena O on 29 July 2008, 10:40Japp ... lvg
Japp ... lvg
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 11:22"LVC, Lagen om vård av cykel?"
Hehe, klockrent, Stefan!
"LVC, Lagen om vård av cykel?"
Hehe, klockrent, Stefan!
Quote from Ebba Johansson on 29 July 2008, 13:25Engelfors: Farligt men förbaskat kul!
Jag tränar mycket stryrketräning under vintern, ben och överkropp, mycket med boll, utfall med balansbräda osv. Sen kör jag spinning och RPM och går på en hel del gruppträningspass. Varierar rätt bra med andra ord.
Engelfors: Farligt men förbaskat kul!
Jag tränar mycket stryrketräning under vintern, ben och överkropp, mycket med boll, utfall med balansbräda osv. Sen kör jag spinning och RPM och går på en hel del gruppträningspass. Varierar rätt bra med andra ord.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 16:10Tack för råden Helena, jag kommer någ komma med fler frågor efterhand 🙂
Tack för råden Helena, jag kommer någ komma med fler frågor efterhand 🙂