Quote from Guest on 10 February 2010, 22:08eller kanske en mazarinfabrik?
eller en tolk?men den presenten är kanske mer till oss.
eller kanske en mazarinfabrik?
eller en tolk?
men den presenten är kanske mer till oss.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 22:18Vi behöver inte tolk, jag kan ge er öronproppar.
Vi behöver inte tolk, jag kan ge er öronproppar.
Quote from ellen olsson on 10 February 2010, 22:23Heldagsbesök på Mazarinfabriken?
Heldagsbesök på Mazarinfabriken?
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 22:26öronproppar är bra till mycket.
är det nu läge att genomföra mazarinbombningen?
folk som bara känner david lite grand kan nog tänkas strömma till i stora antal till detta
öronproppar är bra till mycket.
är det nu läge att genomföra mazarinbombningen?
folk som bara känner david lite grand kan nog tänkas strömma till i stora antal till detta
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 22:31Jag gillar tanken på att alla skickar mazariner.
Jag gillar tanken på att alla skickar mazariner.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 22:40det gör jag med
det gör jag med
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2010, 09:39När fyller han hur mycket?
Jag är lika världsfrånvänd som vanligt men gissar att DP fyller nåt jämnt?
När fyller han hur mycket?
Jag är lika världsfrånvänd som vanligt men gissar att DP fyller nåt jämnt?
Quote from ellen olsson on 11 February 2010, 09:45Har du missat gruppbeskrivningen? 50 is the number. 21:a mars är dagen M.
Har du missat gruppbeskrivningen? 50 is the number. 21:a mars är dagen M.
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2010, 09:51Jag är lat, blind och dum - har du missat det? 🙂
Jag är lat, blind och dum - har du missat det? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:02Mazarinbombning låter utmärkt, jag kan tänka mig hur många som helst som ställer upp. Dock är nog ett besök på mazarinfabriken eller något annat fint också nödvändigt. Delicato har sin tillverkning vid Kungens kurva.
Mazarinbombning låter utmärkt, jag kan tänka mig hur många som helst som ställer upp. Dock är nog ett besök på mazarinfabriken eller något annat fint också nödvändigt. Delicato har sin tillverkning vid Kungens kurva.