Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 07:16Vi var, om ni hörde det i somras på Mazarinoutlet i Åstorp (Gobiten) hans favvoställe. Jag visste ju absolut inte att fanns en kakoutlet och vilka öppettider. Det var jag som blev förevisad detta. Sen en tur till gräddbullsfabriken. Jag körde runt som en
Vi var, om ni hörde det i somras på Mazarinoutlet i Åstorp (Gobiten) hans favvoställe. Jag visste ju absolut inte att fanns en kakoutlet och vilka öppettider. Det var jag som blev förevisad detta. Sen en tur till gräddbullsfabriken. Jag körde runt som en
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:06mazarinoutlet!
ja jag säger då det....jag tror att vi får ha fest senare.
ska vi organisera en mazarinbombning?
mazarinoutlet!
ja jag säger då det....
jag tror att vi får ha fest senare.
ska vi organisera en mazarinbombning?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:15Ja! Enklaste upplägget är väl att vi - och alla vi kan uppvigla - postar en eller ett par mazariner per brev till herr Davidovitj runt den 20:e mars eller så, gärna med ett grattis på födelsedan i kuvertet också. Nån som har adressen?
Ja! Enklaste upplägget är väl att vi - och alla vi kan uppvigla - postar en eller ett par mazariner per brev till herr Davidovitj runt den 20:e mars eller så, gärna med ett grattis på födelsedan i kuvertet också. Nån som har adressen?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:23ja det låter lättast och bra.
är det nån som har koll på vilka han känner, eller ska vi utgå ifrån att han är polare med de 90 000 som hänger här?
ja det låter lättast och bra.
är det nån som har koll på vilka han känner, eller ska vi utgå ifrån att han är polare med de 90 000 som hänger här?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 13:42Jag har adressen. Ska jag skriva den här?
Jag har adressen. Ska jag skriva den här?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 13:50ja, i en egen tråd. så den blir lättare att hitta.
ja, i en egen tråd. så den blir lättare att hitta.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 13:59Jag är så förvirrad Jessica.
Hur gör jag då utan att den syns för den det berör? (#)
Jag är så förvirrad Jessica.
Hur gör jag då utan att den syns för den det berör? (#)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 14:15du lägger den i den här gruppen.
sen får vi se hur vi ska bjuda in folk till just mazarinbombningen.
gör vi det via PM till folk vi vet inte kommer att skicka brevbomber till chefen?
eller har någon något annat förslag?
du lägger den i den här gruppen.
sen får vi se hur vi ska bjuda in folk till just mazarinbombningen.
gör vi det via PM till folk vi vet inte kommer att skicka brevbomber till chefen?
eller har någon något annat förslag?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 14:23Aj, aj kapten!
Aj, aj kapten!
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 14:25Jo en sak till...
Han har postbox som han cyklar in till stan och vittjar emellanåt. Så han får inte posten direkt till din utdelningsadress.
Vad tror ni om det?
Jag har inte till postboxen utan till hemadressen via folkbokföringen.
Jo en sak till...
Han har postbox som han cyklar in till stan och vittjar emellanåt. Så han får inte posten direkt till din utdelningsadress.
Vad tror ni om det?
Jag har inte till postboxen utan till hemadressen via folkbokföringen.