Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:18jag har gjort det lite och bjudit in några.
men det känns som en heltidstjänst och jag har inte tid att dammsuga precis hela funbeat.
jag har gjort det lite och bjudit in några.
men det känns som en heltidstjänst och jag har inte tid att dammsuga precis hela funbeat.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:19hon har fått ett PM
hon har fått ett PM
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:23Jag kan Kerstis. Honom tar jag.
Jag kan Kerstis. Honom tar jag.
Quote from ellen olsson on 12 February 2010, 20:26Finns det nåt sätt att se vilka som redan är inbjudna?
Finns det nåt sätt att se vilka som redan är inbjudna?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:26utmärkt.
utmärkt.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:57Fliken medlemmar?
Fliken medlemmar?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:01min genialiska plan va i och för sig att bjuda in lite folk hit som jag vet känner david och som i sin tur kanske känner folk som känner david. så kunde de som känner någon som känner honom bara PMa folk som de tror vill va med på att skicka mazariner så
min genialiska plan va i och för sig att bjuda in lite folk hit som jag vet känner david och som i sin tur kanske känner folk som känner david. så kunde de som känner någon som känner honom bara PMa folk som de tror vill va med på att skicka mazariner så
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:24Nä det var inte dåligt. Stackars Robert!!
Men åter till postboxfunderingar. Får han inte en anvisning att boxen e full? Vet ngn här kanske hur det funkar?? Kommer någon hit den helgen? När ska vi ha fest??.
Nä det var inte dåligt. Stackars Robert!!
Men åter till postboxfunderingar. Får han inte en anvisning att boxen e full? Vet ngn här kanske hur det funkar?? Kommer någon hit den helgen? När ska vi ha fest??.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:30Du tänker på det viktiga märker jag.
Du tänker på det viktiga märker jag.
Quote from ellen olsson on 12 February 2010, 21:31Under medlemsfliken ser man bara de som redan är med i gruppen.
Under medlemsfliken ser man bara de som redan är med i gruppen.