Quote from Guest on 26 July 2013, 22:42Häromdagen fick jag hem min ultralätta löparväst som har två flaskor fram. Idag provade jag den för första gången med flaskorna. Det var ett jävla skvalpande. Jag är så van vid att springa så tyst som möjligt så upplevelsen med vattenflaskor var inte så t
Häromdagen fick jag hem min ultralätta löparväst som har två flaskor fram. Idag provade jag den för första gången med flaskorna. Det var ett jävla skvalpande. Jag är så van vid att springa så tyst som möjligt så upplevelsen med vattenflaskor var inte så t
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 22:52Har du en lunga så kan du vända på den så luftar du den genom att suga ur luften som finns! På detta sätt slipper du höra vattnet!
Har du en lunga så kan du vända på den så luftar du den genom att suga ur luften som finns! På detta sätt slipper du höra vattnet!
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 23:04Var tvungen att läsa flera gånger för att förstå. Bra tips!
Var tvungen att läsa flera gånger för att förstå. Bra tips!
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 23:08Jag kunde inte förklara bättre. Vi hade det problemet med våra camelbak och då vände vi dem och sög ur luften...då kommer det inte låta nått =)
Jag kunde inte förklara bättre. Vi hade det problemet med våra camelbak och då vände vi dem och sög ur luften...då kommer det inte låta nått =)
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 23:22Låt mig gissa att det är en Ultimate Direction... I vilket fall som helst har jag också beställt en och hoppas kunna komplettera med Salomons Soft Flasks. 500 ml-varianten är dock slutsåld överallt. Men jag tror att det är lösningen.
Låt mig gissa att det är en Ultimate Direction... I vilket fall som helst har jag också beställt en och hoppas kunna komplettera med Salomons Soft Flasks. 500 ml-varianten är dock slutsåld överallt. Men jag tror att det är lösningen.
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 23:33Japp, det är Ultimate Direction. Skitbra väst förövrigt!
Japp, det är Ultimate Direction. Skitbra väst förövrigt!
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 23:35Ja, mjuka flaskor vore ju toppen. De hårda flaskorna som följde med känns ganska mycket mot revbenen.
Ja, mjuka flaskor vore ju toppen. De hårda flaskorna som följde med känns ganska mycket mot revbenen.
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 01:52Jag har ett perfektabälte med många små flaskor. Om man toppfyller dem från början och dricker ur en hel flaska åt gången (1,25 dl tror jag) så blir det ganska skvalpfritt.
Jag har ett perfektabälte med många små flaskor. Om man toppfyller dem från början och dricker ur en hel flaska åt gången (1,25 dl tror jag) så blir det ganska skvalpfritt.
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 08:02Undrar om det var Stadium eller Intersport som jag såg mjuka flaskor billigt? Det kanske är på väg att bli mass-vara, kanske ett alternativ tills de "riktiga" finns?
Undrar om det var Stadium eller Intersport som jag såg mjuka flaskor billigt? Det kanske är på väg att bli mass-vara, kanske ett alternativ tills de "riktiga" finns?
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 10:08Jag har en Osprey-rygga med treliters-kamelrygg. Gör också så att jag vänder den upponer och suger ut luften medan jag trycker den mot en kökslucka. Tror till och med att Osprey tipsar om det i ett litet medföljande häfte. Bra ryggsäck för övrigt (modell
Jag har en Osprey-rygga med treliters-kamelrygg. Gör också så att jag vänder den upponer och suger ut luften medan jag trycker den mot en kökslucka. Tror till och med att Osprey tipsar om det i ett litet medföljande häfte. Bra ryggsäck för övrigt (modell