Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Ska det verkligen vara så att frågan om man vill slå samman pass kommer varje gång man lägger till en intervall-rad?

Jag har vid ett par tillfällen klickat "nej tack" och sedan arbetat mig nedåt i passet och inte märkt att den frågan kommit upp igen och

Har samma problem med "slå ihop passen" med "Ja" förvalt. Vet inte om jag har råkat slå ihop pass än, men jag tror inte det.

Lite AJAX hade kanske löst problemet, d.v.s. göra en server-request utan att ladda om sidan?

För övrigt börjar jag bli väldigt

Jag har nog inte lyckats slå ihop pass av misstag, men jag kan helt klart hålla med om att jag vill få fler rader på en gång. Igår satt jag och tryckte dit 26 rader på intervall (just för att jag inte riktigt vågade använda mig av slå ihop pass), varenda

Som workaround 🙂 fubkar det att ha ett jätteintervallpass att kopiera?

Sidoladdningarna är enormt irriterande. Kanske inte när jag sitter med laptopen men det har definitivt fått mig att inte vilja gå in på funbeat via min androidbeskaffade mobil.

Vad gäller andropidsurfande är nog reklamen det mest enerverande. Sidladdningarna god tvåa. 🙂

På Ajfån har jag inte upplevt några problem alls med annonser, däremot laddas sidan om flera gånger (eller i flera omgångar?), vilket har som bieffekt att när man "klickar" på en länk, kan det mycket väl vara så att man helt plötsligt klickat någon helt a

Å vid varje sidomladdning hamn man högst upp igen vilket ofta inte är vad man vill. Jag har slutat använda intervallfunktionen för den är så svårarbetad...

Om ni inte vill slå ihop passen så behöver ni inte bry er om den fråga alls. Utan bara spara passet som vanligt så blir det ett eget pass oberoende vad som står som förvalt.

Vad menar du Anders? När jag sparar utan att välja slås ju passen obönhörligen ihop och mitt corepass får cykelpassets pulskurva och allt blir helt uppåt väggarna. Det är ju det jag blir tosstokig över. Eller vad menar du?

12