Quote from Camilla Höög on 27 May 2011, 18:51Om du inte vill slå ihop passen så tryck inte på knapparna "Slå ihop" eller "Nej tack, slå inte ihop". Tryck bara på spara när du ska spara passet som ett nytt träningspass.
Jag har ofta flera pass på en dag och jag trycker aldrig på slå ihop-knapparna o
Om du inte vill slå ihop passen så tryck inte på knapparna "Slå ihop" eller "Nej tack, slå inte ihop". Tryck bara på spara när du ska spara passet som ett nytt träningspass.
Jag har ofta flera pass på en dag och jag trycker aldrig på slå ihop-knapparna o
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 20:02Så där funkade det att göra för länge sen men nu verkar default vara nåt annat. Jag får testa igen nästa gång jag varit ute med min Garmin.
Så där funkade det att göra för länge sen men nu verkar default vara nåt annat. Jag får testa igen nästa gång jag varit ute med min Garmin.
Quote from Camilla Höög on 27 May 2011, 21:38Jag testade när jag skrev inlägget för att se hur det fungerade och de slogs inte ihop hur jag än gjorde med importerade pass och tillagda intervaller.
Jag testade när jag skrev inlägget för att se hur det fungerade och de slogs inte ihop hur jag än gjorde med importerade pass och tillagda intervaller.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 13:53Så de slås bara ihop om man klickar nej tack och sen lägger till en intervallrad? Det känns ju logiskt på nåt sätt.
Så de slås bara ihop om man klickar nej tack och sen lägger till en intervallrad? Det känns ju logiskt på nåt sätt.
Quote from Camilla Höög on 28 May 2011, 19:31Hur gör du när det händer? Är det ett planerat pass som slås ihop med ett som du registrerar manuellt eller via import? Eller är det 2 importerade pass som slås ihop?
Skriv gärna steg för steg så att det går att återskapa.
Hur gör du när det händer? Är det ett planerat pass som slås ihop med ett som du registrerar manuellt eller via import? Eller är det 2 importerade pass som slås ihop?
Skriv gärna steg för steg så att det går att återskapa.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 20:23Anyday now. Det är bara det att jag inte använder klockan så mycket 🙂
Anyday now. Det är bara det att jag inte använder klockan så mycket 🙂