Quote from Guest on 3 January 2013, 20:01Hej!
Jag är ny på funbeat och har en fråga angående planerade pass. Jag har importerat ett träningsprogram i min kalender. Nu när jag börjar genomföra passen (löpning) och importera dem från GPS:n får jag ju dubbla pass.
Finns det något sätt att slå ih
Hej!
Jag är ny på funbeat och har en fråga angående planerade pass. Jag har importerat ett träningsprogram i min kalender. Nu när jag börjar genomföra passen (löpning) och importera dem från GPS:n får jag ju dubbla pass.
Finns det något sätt att slå ih
Quote from Camilla Höög on 3 January 2013, 20:11När du läser in dina pass från GPS:en och har ett planerat pass på samma dag så får du upp det planerade passet och kan då slå ihop passen med varandra genom att klicka på "Välj" vid det pass du vill slå ihop det med.
När du läser in dina pass från GPS:en och har ett planerat pass på samma dag så får du upp det planerade passet och kan då slå ihop passen med varandra genom att klicka på "Välj" vid det pass du vill slå ihop det med.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 14:19Aha, det var inte så svårt. Tack för hjälpen!
Aha, det var inte så svårt. Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 18:46Hej! Jag hittar inte Välj någonstans.
Hej! Jag hittar inte Välj någonstans.
Quote from Camilla Höög on 15 January 2013, 20:09Har du ett planerat eller rapporterat pass på samma dag som det pass du importerat?
Om det inte fungerar så beskriv detaljerat hur du gör.
Har du ett planerat eller rapporterat pass på samma dag som det pass du importerat?
Om det inte fungerar så beskriv detaljerat hur du gör.
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 12:19Ja, jag har dagar med både planerade och genomförda pass, men hittar ingen Välj-knapp.
Jag använder mig av gps-funktionen i iphone-appen när jag är ute, och trycker sedan spara. Jag växlar mellan gång och löpning och sparar varje del för sig - jag har in
Ja, jag har dagar med både planerade och genomförda pass, men hittar ingen Välj-knapp.
Jag använder mig av gps-funktionen i iphone-appen när jag är ute, och trycker sedan spara. Jag växlar mellan gång och löpning och sparar varje del för sig - jag har in
Quote from Camilla Höög on 16 January 2013, 17:30Om du använder Funbeat-appen så har jag ingen aning om hur det fungerar. Det är ett helt annat gränssnitt och flera funktioner saknas där jämfört med webbsidan.
Om du vill byta aktivitet så måste du avsluta passet, byta och sedan rapportera ett nytt pass
Om du använder Funbeat-appen så har jag ingen aning om hur det fungerar. Det är ett helt annat gränssnitt och flera funktioner saknas där jämfört med webbsidan.
Om du vill byta aktivitet så måste du avsluta passet, byta och sedan rapportera ett nytt pass
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 18:03Appen rapporterar rakt in i web-gränssnittet utan att jag importerar. Kan jag lägga ihop utfört pass med planerat på webben efteråt?
Appen rapporterar rakt in i web-gränssnittet utan att jag importerar. Kan jag lägga ihop utfört pass med planerat på webben efteråt?
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 21:37Någon mer än jag som inte längre kan slå ihop pass. Ibland lägger jag in ett pass utan att importera från klockan. När jag sedan ska göra detta i efterhand och trycker på 'välj' för att slå ihop så hamnar jag på 'något gick fel, gå till startsidan'. P
Någon mer än jag som inte längre kan slå ihop pass. Ibland lägger jag in ett pass utan att importera från klockan. När jag sedan ska göra detta i efterhand och trycker på 'välj' för att slå ihop så hamnar jag på 'något gick fel, gå till startsidan'. P
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 17:57Japp, jag har samma problem. Redan ifyllda pass slås inte ihop när man importerar från klockan. Istället får jag "ett fel uppstod" och det blir två pass. Går väl komma runt genom att ta bort det man skrev först, men då åker alla kommentarer också, vilket
Japp, jag har samma problem. Redan ifyllda pass slås inte ihop när man importerar från klockan. Istället får jag "ett fel uppstod" och det blir två pass. Går väl komma runt genom att ta bort det man skrev först, men då åker alla kommentarer också, vilket