Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 20:01Nu när Olle så fint ordnade att loppen är i en egen undergrupp (L) så hinner han säker fixa denna lilla detalj också! 🙂
Nu när Olle så fint ordnade att loppen är i en egen undergrupp (L) så hinner han säker fixa denna lilla detalj också! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 08:46Jag försöker återskapa detta, men lyckas tyvärr inte. Händer det varje gång ni försöker slå ihop pass? Jag antar att det är efter det att ni klickat på Spara som felet dyker upp?
Jag försöker återskapa detta, men lyckas tyvärr inte. Händer det varje gång ni försöker slå ihop pass? Jag antar att det är efter det att ni klickat på Spara som felet dyker upp?
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 09:49Hej Olle,
Ja, det händer varje gång. Här är hela mitt "scenario":
1.Jag la till tävlingen redan i höstas (Vätternrundan): ok
2. I lördags kväll efter genomfört lopp skrev jag in min tävlingsberättelse, tid, utrustning etc och sparade: ok
3. I söndags nat
Hej Olle,
Ja, det händer varje gång. Här är hela mitt "scenario":
1.Jag la till tävlingen redan i höstas (Vätternrundan): ok
2. I lördags kväll efter genomfört lopp skrev jag in min tävlingsberättelse, tid, utrustning etc och sparade: ok
3. I söndags nat
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 20:53Det händer varje gång jag provar och det är ganska ofta numera eftersom jag har dubbelt boende. När jag är på jobborten brukar jag lägga in via klockan och slå ihop med det jag lagt in manuellt efter passet. Hamnar i 'något gick fel'. Har inte varit så
Det händer varje gång jag provar och det är ganska ofta numera eftersom jag har dubbelt boende. När jag är på jobborten brukar jag lägga in via klockan och slå ihop med det jag lagt in manuellt efter passet. Hamnar i 'något gick fel'. Har inte varit så
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 08:05Nu är felet lokaliserat. Jag räknar med att vi lagar det under dagen.
Nu är felet lokaliserat. Jag räknar med att vi lagar det under dagen.
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 15:51Nu ska felet vara löst. Rapportera gärna resultat när ni testar.
Nu ska felet vara löst. Rapportera gärna resultat när ni testar.
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 17:29Fantastiskt fint Olle! Ska testa efter helgen. Ha en fin midsommar! 🙂
Fantastiskt fint Olle! Ska testa efter helgen. Ha en fin midsommar! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 17:35Testat. Fungerar! Tack för snabb hantering!
Testat. Fungerar! Tack för snabb hantering!