Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSlem i bröstet=(
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag har vaknat på morgnarna med en massa slem i bröstet de senaste veckorna. Det går relativt lätt att hosta upp och sedan märks det knappt under resten av dagarna. Började med att vila i några dagar utan att det hela blev bättre. Sedan har jag trän

Har det suttit i så pass länge så tycker jag att du skall ringa vårdcentralen för att kolla upp det.

Kanske är det en överträning pröva att köra pass i zon 1 50%-60% av maxpuls.

Tack för råden 🙂

Känns som att kontaktar man en vårdcentral kommer man bara få rådet att ligga lågt i två veckor. Kanske kan vara klokt men usch så tråkigt...

Får ju en del följdfrågor i huvudet:
färg på slemmet? andra symtom?
har du varit förkyld?
har du allergi/astma? eller någon i släkten som har?
är det bara på morgonen som slemmet finns?
är du eller har du varit rökare?
hur känns det under resten av da

Hallå där på sig John..!
Jag tycker att du ska svara den där "crazy kärringen från Småland" på dom frågorna som hon ställde dig så kanske du kan skippa besöket på vårdcentralen. Varför gå över ån efter vatten????..(Coolt Mona..!?):D;):-)

Hej Mona=)!

Slemmet är lätt gulaktigt. Några andra symtom har jag inte. Det hela började med en
förkylning för två och en halv vecka sedan. Slemmet finns nästan bara på morgonen och börjar först att irritera efter frukost(känns nästan som att det bilda

Låter som om din förkylning inte gått över helt. Ligg lågt med löpningen ett tag. Vid feber och fortsatt slem och hosta, sök vc så att doktorn där kan lyssna på dina lungor. Låter ju inte som en pneumoni i nuläget i alla fall. Krya på dig!
Mvh Syster Magn

Halloj igen från "crazy kärringen" 😀
Jag tycker det låter, precis som inlägget innan här säger, som om din förkylning inte helt gått över. Eftersom du inte har andra symtom så bör det vara på övergående. Fast jag blir lite smyg på ditt gula slem. Färgat