Quote from Guest on 5 February 2010, 19:56Hej alla glada cyklister...!!
Ja, då var det snart dags igen – för 7:e året i rad cykler vi SLOTTSRUNDAN.
Hoppas att ni redan nu sätter kryss i träningskalendern och hänger med på denna träningsrunda.
Det som började som en träningsrunda med 7-8 man ha
Hej alla glada cyklister...!!
Ja, då var det snart dags igen – för 7:e året i rad cykler vi SLOTTSRUNDAN.
Hoppas att ni redan nu sätter kryss i träningskalendern och hänger med på denna träningsrunda.
Det som började som en träningsrunda med 7-8 man ha
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 20:06FAAN vad jag vill köra det här! Verkar skittrevligt. Måste styra upp familjekalendern!
FAAN vad jag vill köra det här! Verkar skittrevligt. Måste styra upp familjekalendern!
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 19:55Hmm, det där låter ju riktigt kul! Men backar, var det inte i Skåne rundan går??
Hmm, det där låter ju riktigt kul! Men backar, var det inte i Skåne rundan går??
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 19:59Jag lovar Åsa, det är fler backar i Skåne än i Stockholm.
Jag lovar Åsa, det är fler backar i Skåne än i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 12:53Åsa: Kom och cykla Slottsrundan - då ska du nog få backar så det räcker för en dag. Blev själv lite förvånad när jag - av misstag - hittade ut till Rommelleåsen på cykel första gången... 😉
Åsa: Kom och cykla Slottsrundan - då ska du nog få backar så det räcker för en dag. Blev själv lite förvånad när jag - av misstag - hittade ut till Rommelleåsen på cykel första gången... 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 13:58Får försöka lägga in en Skåneresa låter det som. Solgaranti, finns det någon sådan?
Får försöka lägga in en Skåneresa låter det som. Solgaranti, finns det någon sådan?
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 15:12Jepp...!!!
Jepp...!!!
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:18Hmm, 2008 var det inte riktigt medvind överallt vill jag minnas.
Däremot var det ett riktigt roligt träningspass.
Hmm, 2008 var det inte riktigt medvind överallt vill jag minnas.
Däremot var det ett riktigt roligt träningspass.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 23:07Nej, David - det var rätt blåsigt då håller jag med om - men du måste ha haft medvind någonstans på rundan även om det kanske inte kändes så... 😉 Men sol har vi haft varje år....
Nej, David - det var rätt blåsigt då håller jag med om - men du måste ha haft medvind någonstans på rundan även om det kanske inte kändes så... 😉 Men sol har vi haft varje år....
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:14Det närmar sig.
Idag var det solsken och 10-12 +grader och lite sidvind.
Det närmar sig.
Idag var det solsken och 10-12 +grader och lite sidvind.