Quote from Guest on 8 September 2007, 19:29Hej,
Är det någon som har sprungit Stockholm Marathon med musik?
Är nyfiken på om det är enligt reglerna att göra det?
Tacksam för svar!//
Hej,
Är det någon som har sprungit Stockholm Marathon med musik?
Är nyfiken på om det är enligt reglerna att göra det?
Tacksam för svar!
//
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 19:39Jag undrar samma sak när det gälleri stort sett alla lopp.. typ lidingö tjejlopp mm
Jag undrar samma sak när det gälleri stort sett alla lopp.. typ lidingö tjejlopp mm
Quote from Jan Lundquist on 8 September 2007, 22:40Jag sprang Lidingö tjejlopp med musik i örongen och tyckte det var toppen. Jag frågade ingen innan, hade inte en tanke på att någon skulle ha synpunkter på det. Ingen sade något heller!
Jag sprang Lidingö tjejlopp med musik i örongen och tyckte det var toppen. Jag frågade ingen innan, hade inte en tanke på att någon skulle ha synpunkter på det. Ingen sade något heller!
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 22:42Låter bra det.... Kanske glömmer backarna med rätt toner i öronen... om det nu är så backigt som det sägs...
Låter bra det.... Kanske glömmer backarna med rätt toner i öronen... om det nu är så backigt som det sägs...
Quote from Camilla Höög on 9 September 2007, 13:41Så länge det inte föreligger några direkta säkerhetsrisker med att ha musik i öronen så bör de inte anmärka på det. Vid lopp där vägarna ej är avlysta för annan trafik så kan det vara olämpligt att ha musik, t.ex. Vätternrundan.
Jag har inte sett i regle
Så länge det inte föreligger några direkta säkerhetsrisker med att ha musik i öronen så bör de inte anmärka på det. Vid lopp där vägarna ej är avlysta för annan trafik så kan det vara olämpligt att ha musik, t.ex. Vätternrundan.
Jag har inte sett i regle