Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 11:50I cykel får mästaren en fin tröja att bära till nästa SM.
I cykel får mästaren en fin tröja att bära till nästa SM.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:40Varför vill förbundet minska antalet svenska mästare? Och vilka distanser vill de ha SM på? Eller vill de att det ska utses en svensk triathlon mästare? En slags "alla distansernas mästare".
Varför vill förbundet minska antalet svenska mästare? Och vilka distanser vill de ha SM på? Eller vill de att det ska utses en svensk triathlon mästare? En slags "alla distansernas mästare".
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:43De vill inte minska, bara inte utöka 😉
De vill inte minska, bara inte utöka 😉
Quote from ellen olsson on 17 September 2010, 20:24Jag tolkar motiveringen som att de vill minska:
"STF styrelse yrkar på avslag på motionen då vi anser att vi redan idag har för många svenska mästare."
Jag tolkar motiveringen som att de vill minska:
"STF styrelse yrkar på avslag på motionen då vi anser att vi redan idag har för många svenska mästare."
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 10:32kan väl även hänga ihop med att det vissa år är svårt att få arrangörer till de olika SM tävlingarna.
kan väl även hänga ihop med att det vissa år är svårt att få arrangörer till de olika SM tävlingarna.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 19:03I detta fallet är ju Träningskliniken villiga att arrangera hela spektaklet, och dom har helt klart kapacitet att göra det. Om jag inte fattat helt fel så har dom en viss Gun, som är domare(?) även på Kalmar och "riktiga" HIM, bla Wiesbaden så erfarenhete
I detta fallet är ju Träningskliniken villiga att arrangera hela spektaklet, och dom har helt klart kapacitet att göra det. Om jag inte fattat helt fel så har dom en viss Gun, som är domare(?) även på Kalmar och "riktiga" HIM, bla Wiesbaden så erfarenhete
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 22:01Fredrik, du har rätt. Dock så om de hade velat det tillräckligt så hade de väl tagit bort någon 😉
Mattias, de kan ta hand om det i år. Jag tycker personligen inte att det är optimalt att det är som i Kalmar att SM går på samma ställe år efter år i Triat
Fredrik, du har rätt. Dock så om de hade velat det tillräckligt så hade de väl tagit bort någon 😉
Mattias, de kan ta hand om det i år. Jag tycker personligen inte att det är optimalt att det är som i Kalmar att SM går på samma ställe år efter år i Triat