Quote from Guest on 27 June 2010, 12:09Igår kväll körde jag en lugn runta på 7,5 mil, när jag har ca 300 meter kvar hugger det till i knät. Smärtan är så pass att jag inte klarar av att trycka alls med höger ben. Idag känner jag smärta när jag går i trappan hemme med inte när jag går på plant
Igår kväll körde jag en lugn runta på 7,5 mil, när jag har ca 300 meter kvar hugger det till i knät. Smärtan är så pass att jag inte klarar av att trycka alls med höger ben. Idag känner jag smärta när jag går i trappan hemme med inte när jag går på plant
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 12:19Grattis, du har vunnit en veckas vila. Går det inte över alt kommer tillbaka vid cykling om en vecka skulle jag ta reda på vad det är hos någon av landets underbara medicinska experter.
Grattis, du har vunnit en veckas vila. Går det inte över alt kommer tillbaka vid cykling om en vecka skulle jag ta reda på vad det är hos någon av landets underbara medicinska experter.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 19:21Ont på baksidan av knät = för hög sadel
Ont på framsidan av knät = för låg sadelKan vara sadelhöjden.
Ont på baksidan av knät = för hög sadel
Ont på framsidan av knät = för låg sadel
Kan vara sadelhöjden.
Quote from Lena O on 27 June 2010, 20:11Jag har ont på baksidan och framsidan av knäet! (#)
Jag har ont på baksidan och framsidan av knäet! (#)
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:19Kallas ålderskrämpor.
Kallas ålderskrämpor.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:20Är det samma knä, eller är du låghalt?
Är det samma knä, eller är du låghalt?
Quote from Lena O on 27 June 2010, 20:25samma knä.
Kom efter Vättern fast det har kommit och gått under flera år.
Kan inte räta ut benet helt för något dras på baksidan. Sedan när jag trycka ned pedalen kan de hugga till strax ovanför knäet.
Testade idag och det högg direkt när jag tryckte fote
samma knä.
Kom efter Vättern fast det har kommit och gått under flera år.
Kan inte räta ut benet helt för något dras på baksidan. Sedan när jag trycka ned pedalen kan de hugga till strax ovanför knäet.
Testade idag och det högg direkt när jag tryckte fote
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:27Har du en vridning i knäet på grund av klossen eller sitter du osymmetriskt?
Har du en vridning i knäet på grund av klossen eller sitter du osymmetriskt?
Quote from Lena O on 27 June 2010, 20:29sitter inte osymetrisk. men jag bytt klossan på vänster skon då den gamla var för sliten. ska kolla det!
sitter inte osymetrisk. men jag bytt klossan på vänster skon då den gamla var för sliten. ska kolla det!
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:24Ouch ... hoppas du får ordning på det.
Ouch ... hoppas du får ordning på det.