Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 01:15@ Gazzah .
Dina smärtor påminner en hel del om mina problem som jag fick till följd av en spräckt knäskål. Gick med problemen i flera år och knäleden låste sig i 45 grader av och till och när det väl släppte "small" det till i knäet och det kändes en hel
@ Gazzah .
Dina smärtor påminner en hel del om mina problem som jag fick till följd av en spräckt knäskål. Gick med problemen i flera år och knäleden låste sig i 45 grader av och till och när det väl släppte "small" det till i knäet och det kändes en hel
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 02:46Låter som muskelfästen, de sitter en liten bit ovanför knäet på lårets baksida. Gör det ont i hela knät eller gör det mer ont på någon sida?
Låter som muskelfästen, de sitter en liten bit ovanför knäet på lårets baksida. Gör det ont i hela knät eller gör det mer ont på någon sida?
Quote from Lena O on 28 June 2010, 07:09Det gör ont strax ovanför knäskålen.
På baksidan känns det bara otroligt obehagligt. Inget ont.
När jag böjer knäet mer än 45gr känns det spänt strax under mellan knäskålen och tibia.Som om det var vadering där inne.
Så kanske lite bursit, trasig menisk
Det gör ont strax ovanför knäskålen.
På baksidan känns det bara otroligt obehagligt. Inget ont.
När jag böjer knäet mer än 45gr känns det spänt strax under mellan knäskålen och tibia.Som om det var vadering där inne.
Så kanske lite bursit, trasig menisk
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 09:21Dags för läkaren, helt klart. Hoppas det är något som kan läka utan kirugiskt ingrepp.
Dags för läkaren, helt klart. Hoppas det är något som kan läka utan kirugiskt ingrepp.