Quote from Guest on 18 May 2008, 17:50Jag sprang göteborgsvarvet igår och fick en del problem. Redan efter 4km började jag känna kramper i magen, efter det spred smärtan sig ut till ryggen och framförallt njurarna. Varje andetag jag tog smärtade i bröstet. Förutom smärtan mådde jag bra så jag
Jag sprang göteborgsvarvet igår och fick en del problem. Redan efter 4km började jag känna kramper i magen, efter det spred smärtan sig ut till ryggen och framförallt njurarna. Varje andetag jag tog smärtade i bröstet. Förutom smärtan mådde jag bra så jag
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 18:00Drack du Enervit sportdrycken? eller någon annan sportdryck du inte testat innan så kan det vara det.
Drack du Enervit sportdrycken? eller någon annan sportdryck du inte testat innan så kan det vara det.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:43Det gjorde jag men första kontrollen kom efter det så jag har eliminerat det från listan på möjliga orsaker. Tog Enervit på första kontrollen av misstag, hade läst innan att vatten skulle vara på höger sida, efter första kontrollen så förstod jag hur det
Det gjorde jag men första kontrollen kom efter det så jag har eliminerat det från listan på möjliga orsaker. Tog Enervit på första kontrollen av misstag, hade läst innan att vatten skulle vara på höger sida, efter första kontrollen så förstod jag hur det
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 07:35Inga fler som har några synpunkter? Bara jag som råkat ut för detta...?
Inga fler som har några synpunkter? Bara jag som råkat ut för detta...?
Quote from Camilla Höög on 21 May 2008, 08:06Har du råkat ut för det tidigare? Har du sprungit lika långt och/eller intensivt tidigare? Håll kanske? Håll kan sätta sig lite här och där, men njurtrakten och lungorna är vanligt.
Har du råkat ut för det tidigare? Har du sprungit lika långt och/eller intensivt tidigare? Håll kanske? Håll kan sätta sig lite här och där, men njurtrakten och lungorna är vanligt.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 11:33Aldrig råkat ut för det tidigare. Kan håll spridas till njurar, rygg och bröst då?
Det mest underliga var ju att det kom så tidigt, 4 km har jag ju sprungit massa gånger utan att få problem både på asfalt och i skogen?Ska springa blodomloppet näta vecka
Aldrig råkat ut för det tidigare. Kan håll spridas till njurar, rygg och bröst då?
Det mest underliga var ju att det kom så tidigt, 4 km har jag ju sprungit massa gånger utan att få problem både på asfalt och i skogen?
Ska springa blodomloppet näta vecka
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 16:15har aldrig haft ovnastående problem dock får jag till och från äckligt ont i kors/ländryggen vid löpning och cykling långa sträckor. det avhjälps med överdrivet mycke stretchning eller massage så benen blir lika långa igen. jobbigt när man inte har tillgå
har aldrig haft ovnastående problem dock får jag till och från äckligt ont i kors/ländryggen vid löpning och cykling långa sträckor. det avhjälps med överdrivet mycke stretchning eller massage så benen blir lika långa igen. jobbigt när man inte har tillgå
Quote from Camilla Höög on 21 May 2008, 16:35"så benen blir lika långa igen" ???
Får du olika långa ben när du springer eller cyklar långt? 🙂Jag skulle säga att smärtan försvinner genom att träna mer. Kör oftare långt och länge så vänjer sig kroppen.
"så benen blir lika långa igen" ???
Får du olika långa ben när du springer eller cyklar långt? 🙂
Jag skulle säga att smärtan försvinner genom att träna mer. Kör oftare långt och länge så vänjer sig kroppen.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 16:58haha icke när jag tränar hårt så blir benen olika långa, lr när jag glömmer stretcha efter jobbet.
har klarat mig i 10 månader utan smärta men de har kommit krypande nu å ja vet icke va ja ska göra
haha icke när jag tränar hårt så blir benen olika långa, lr när jag glömmer stretcha efter jobbet.
har klarat mig i 10 månader utan smärta men de har kommit krypande nu å ja vet icke va ja ska göra
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2008, 18:03Har du diskuterat saken med en naprapat tex? Jag kan ibland ha liknande problem - det är då nåt i ryggen som låser sig. Åtgärdas med att vrida höften åt ett håll och överdelen av bålen åt det andra. Måste ses 🙂 Men det är ju jag... Du kanske har nåt HEL
Har du diskuterat saken med en naprapat tex? Jag kan ibland ha liknande problem - det är då nåt i ryggen som låser sig. Åtgärdas med att vrida höften åt ett håll och överdelen av bålen åt det andra. Måste ses 🙂 Men det är ju jag... Du kanske har nåt HEL