Quote from Guest on 2 May 2010, 18:24Efter ca 5 km löpning får jag en grym smärta och stelhet mellan övre delan av skulderbladen. Jag har försökt komma fram till vad det är som ligger bakom detta, men utan riktig framgång
Mina funderingar om orsaken har varit
- Uppdragna axlar
- Framåtböjt
Efter ca 5 km löpning får jag en grym smärta och stelhet mellan övre delan av skulderbladen. Jag har försökt komma fram till vad det är som ligger bakom detta, men utan riktig framgång
Mina funderingar om orsaken har varit
- Uppdragna axlar
- Framåtböjt
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 18:34Min pojkvän har samma problem! Söker också recept på åtgärd...
Min pojkvän har samma problem! Söker också recept på åtgärd...
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 18:36Skönt att jag inte är ensam om problemet.
Skönt att jag inte är ensam om problemet.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 18:42Efter en sökning på nätet, som jag naturligvis skulle gjort innan jag skrev mitt första inlägg :-), hittade jag följande länk som ger en del svar.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=721458
Efter en sökning på nätet, som jag naturligvis skulle gjort innan jag skrev mitt första inlägg :-), hittade jag följande länk som ger en del svar.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 18:44Thank you! Ska delge min sambo det 🙂
Thank you! Ska delge min sambo det 🙂