Quote from Guest on 5 May 2009, 08:34När jag igår kväll suttit med Funbeat i en kvart och skulle ställa mig upp, kände jag en stor knöl under foten. Det känns ungefär som om jag har fått en extra trampdyna under "pektån". Knölen ömmar när jag går på den och gör att jag inte kommer ner på de
När jag igår kväll suttit med Funbeat i en kvart och skulle ställa mig upp, kände jag en stor knöl under foten. Det känns ungefär som om jag har fått en extra trampdyna under "pektån". Knölen ömmar när jag går på den och gör att jag inte kommer ner på de
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 08:44Jonas. Leta på Metatarsalgi eller kanske Mortons neurom. Kan vara det men förhoppningsvis inte. Finns ett antal trådar som berör ämnet.
Jonas. Leta på Metatarsalgi eller kanske Mortons neurom. Kan vara det men förhoppningsvis inte. Finns ett antal trådar som berör ämnet.
Quote from Fredric Lagerström on 5 May 2009, 08:44Ja, jag hade det du beskriver för några veckor sedan.
Upplevde att det kom helt plötsligt, ömmade, svullnade men
försvann på en vecka.Vet ej vad det var men funderade på om
det var nån slags bristning. Hade suttit en del på huk innan och
så att säg
Ja, jag hade det du beskriver för några veckor sedan.
Upplevde att det kom helt plötsligt, ömmade, svullnade men
försvann på en vecka.
Vet ej vad det var men funderade på om
det var nån slags bristning. Hade suttit en del på huk innan och
så att säg
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 11:01Om det kvarstår kan jag rekommendera reparil. En salva du köper på apoteket.
Bra vid stukningar osv. Brukar gnida in så fort smärtan uppkommer.
Om det kvarstår kan jag rekommendera reparil. En salva du köper på apoteket.
Bra vid stukningar osv. Brukar gnida in så fort smärtan uppkommer.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 21:42Tack för era svar 🙂
Hoppas på att det är något liknande de som Aadu hade och inte Metatarsalgi. Har tagit löpvila och börjat smörja in foten med Voltaren Gel (hade ingen Reparil hemma).
Tack för era svar 🙂
Hoppas på att det är något liknande de som Aadu hade och inte Metatarsalgi. Har tagit löpvila och börjat smörja in foten med Voltaren Gel (hade ingen Reparil hemma).
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 22:11Reparil är ifall man inte vill ha voltaren eller någon lika kraftig smärtlindring, vilket man ganska ofta vill ha 😉
Reparil är ifall man inte vill ha voltaren eller någon lika kraftig smärtlindring, vilket man ganska ofta vill ha 😉