Quote from Guest on 22 October 2012, 22:561900m simning, 90 km cykling, 21 km löpning
1900m simning, 90 km cykling, 21 km löpning
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 23:27hur många startplatser. Börjar det brännas?
hur många startplatser. Börjar det brännas?
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 05:07Än så länge är det nog mest maneterna som utgör den risken. 😉 mins jag rätt så är det ett tak på 500.
Än så länge är det nog mest maneterna som utgör den risken. 😉 mins jag rätt så är det ett tak på 500.
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 11:35Tack Lasse. När jag körde ifjol nämnde jag maneterna som något skrämmande för min inbitne västkustvän Jörgen B. Han mer eller mindre hånskrattade åt detta. Det var inget att bry sig om, menade han på. Jag körde och det stämde. Så du kan vara lugn. Om du v
Tack Lasse. När jag körde ifjol nämnde jag maneterna som något skrämmande för min inbitne västkustvän Jörgen B. Han mer eller mindre hånskrattade åt detta. Det var inget att bry sig om, menade han på. Jag körde och det stämde. Så du kan vara lugn. Om du v
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 12:04Så länge du inte ligger precis bakom mig under löpningen på tävlingsdagen 😉
Så länge du inte ligger precis bakom mig under löpningen på tävlingsdagen 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 21:32Jag träna inte så mycket på kuperat bana. Men undra om någon kan jämföra Örserum till Tjörn. Eller Vansbro til Tjörn?
Även om Örserum var inte lätt det var inte tuff.
Eller om man kan jämföra VR till Tjörn cykelbanan ?
Jag träna inte så mycket på kuperat bana. Men undra om någon kan jämföra Örserum till Tjörn. Eller Vansbro til Tjörn?
Även om Örserum var inte lätt det var inte tuff.
Eller om man kan jämföra VR till Tjörn cykelbanan ?
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 23:54Tjörn är bra mycket mer kuperad än Vansbro men lite plattare än Örserum skulle jag säga.
Rolig cykling halva varvet och mer mentalt utmanande andra halvan med stor, rak väg där det ofta är motvind.Löpningen är vacker men jobbig...
Tjörn är bra mycket mer kuperad än Vansbro men lite plattare än Örserum skulle jag säga.
Rolig cykling halva varvet och mer mentalt utmanande andra halvan med stor, rak väg där det ofta är motvind.
Löpningen är vacker men jobbig...
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 06:40Tack Jonas! Då är en mål tid under 5:30 inte orimlig
:25 + T1 + 2:45 + T2 + 2:00 = <5:20
Tack Jonas! Då är en mål tid under 5:30 inte orimlig
:25 + T1 + 2:45 + T2 + 2:00 = <5:20
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 10:38Ryan - med tanke på din Vansbro tid borde det kunna gå fortare.
Ryan - med tanke på din Vansbro tid borde det kunna gå fortare.