Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 14:01Nr 160 race rapport
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=146402
Nr 160 race rapport
Quote from j sollerman on 3 September 2013, 10:41Finns de en komplett resultatlista någonstans? Alltså som inte är indelade i motions och age.
Finns de en komplett resultatlista någonstans? Alltså som inte är indelade i motions och age.
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 13:55Tror inte det, triathleter verkar gilla ära och berömmelse, oavsett konkurrens. Här koras det SM -segrare till höger och vänster, må så vara att du är först i din klass och inga fler tävlande... 🙂 Att det är en elit-, en veteran- och en ungdomsklass är v
Tror inte det, triathleter verkar gilla ära och berömmelse, oavsett konkurrens. Här koras det SM -segrare till höger och vänster, må så vara att du är först i din klass och inga fler tävlande... 🙂 Att det är en elit-, en veteran- och en ungdomsklass är v
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 14:01SM finns bara i Junior och seniorklass.
Övriga tävlar i RM-RiksMästerskapen.
SM finns bara i Junior och seniorklass.
Övriga tävlar i RM-RiksMästerskapen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 15:46I Vansbro det var bara tävlings och motionsklass.
Jag gillar att jämför mig med alla oavsett. Särskild simning 🙂
I Vansbro det var bara tävlings och motionsklass.
Jag gillar att jämför mig med alla oavsett. Särskild simning 🙂
Quote from j sollerman on 3 September 2013, 19:44vore kul att se en totallista oavsett klass.
vore kul att se en totallista oavsett klass.
Quote from j sollerman on 3 September 2013, 20:28vore kul att se en totallista oavsett klass.
vore kul att se en totallista oavsett klass.
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 20:49Klipp och klistra Kalle! Det gjorde jag förra året... vet inte om jag orkar i år.
Klipp och klistra Kalle! Det gjorde jag förra året... vet inte om jag orkar i år.
Quote from j sollerman on 3 September 2013, 20:54Det skulle man ju kunna göra. Men så noga är det inte.
Det skulle man ju kunna göra. Men så noga är det inte.
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 20:59Det är väl bara att kopiera över resultatlistan till Excel så kan man sortera precis som man vill?
Det är väl bara att kopiera över resultatlistan till Excel så kan man sortera precis som man vill?