Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 20:14Här är listan från Hovets tempo idag.
Spana in H70+:s tider. De verkar ha fattat hur man cyklar fort.http://www.fredrikshof.se/4011
Här är listan från Hovets tempo idag.
Spana in H70+:s tider. De verkar ha fattat hur man cyklar fort.
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2008, 08:34Hmm.. Jag kan meddela att jag satte punkt för den snabbaste 70 åkaren på SMACKtempot... Han körde in i mej och bröt lårbenshalsen. 🙁 (#)
Hoppas han kryar på sig fort och är på hjulen inom kort igen!
(L)
Hmm.. Jag kan meddela att jag satte punkt för den snabbaste 70 åkaren på SMACKtempot... Han körde in i mej och bröt lårbenshalsen. 🙁 (#)
Hoppas han kryar på sig fort och är på hjulen inom kort igen!
(L)
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 08:36Blev du uppkörd och knockade gamlingen?
Blev du uppkörd och knockade gamlingen?
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2008, 08:38Nää.. det skulle jag inte vilja påstå!
Nää.. det skulle jag inte vilja påstå!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 08:44Gjorde du som Elmsäters baneman på VetSM förra året?
Körde mot de tävlande på tävlingsbanan?
Gjorde du som Elmsäters baneman på VetSM förra året?
Körde mot de tävlande på tävlingsbanan?
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 08:53------------!
------------!
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2008, 10:03Nej det gjorde jag inte!
Nej det gjorde jag inte!
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 12:49Nu börjar man ju undra vad som hände?
Nu börjar man ju undra vad som hände?
Quote from j sollerman on 5 May 2008, 14:43Ja man blir ju lite nyfiken
Ja man blir ju lite nyfiken
Quote from Emma Sjöberg on 6 May 2008, 08:29Jag stod vid vägkanten och fipplade med kedjan, mitt under loppet! Kommentarer undanbedes David!! så blev jag påkörd! JAg trillade ner i diket med cykeln och Mannen dundrade rakt ner i backen och bröt lårbenshalsen! Tyvärr! Nu hoppas vi på ett snabbt til
Jag stod vid vägkanten och fipplade med kedjan, mitt under loppet! Kommentarer undanbedes David!! så blev jag påkörd! JAg trillade ner i diket med cykeln och Mannen dundrade rakt ner i backen och bröt lårbenshalsen! Tyvärr! Nu hoppas vi på ett snabbt til