Quote from Guest on 9 October 2007, 11:10Ni får ursäkta men jag har inte fattat varför kalenderna måste vara så smal nuförtiden. Orden huggs av mitt i och man kan inte skriva på två rader i dagsnoteringen längre......allt kommer i en följd och det IRRITERAR mig så in i bänken! BILD:http://kattfo
Ni får ursäkta men jag har inte fattat varför kalenderna måste vara så smal nuförtiden. Orden huggs av mitt i och man kan inte skriva på två rader i dagsnoteringen längre......allt kommer i en följd och det IRRITERAR mig så in i bänken! BILD:http://kattfo
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 11:20Håller med dig att det är irriterande, i så hög utsträckning att jag faktiskt börjat undvika att gå in i kalendern om jag inte måste. Så var det inte förr. 🙁
Håller med dig att det är irriterande, i så hög utsträckning att jag faktiskt börjat undvika att gå in i kalendern om jag inte måste. Så var det inte förr. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 11:38Jag håller med!
Kalendern var det jag fastnade allra mest för. Det var alltid roligt att kunna gå in på en annan Funbeatares kalender, kunna SE vad hon eller han skrivit för just det och det passet och på så sätt skapa en bild av hur hon eller han, träna
Jag håller med!
Kalendern var det jag fastnade allra mest för. Det var alltid roligt att kunna gå in på en annan Funbeatares kalender, kunna SE vad hon eller han skrivit för just det och det passet och på så sätt skapa en bild av hur hon eller han, träna
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 12:59Håller med
Håller med
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 13:15Japp, instämmer. När jag maximerar min browser på kalendersidan upptar kalendern mindre än hälften.
En idé kan väl vara att visa kalendern (och bara kalendern) i ett nytt fönster.
Japp, instämmer. När jag maximerar min browser på kalendersidan upptar kalendern mindre än hälften.
En idé kan väl vara att visa kalendern (och bara kalendern) i ett nytt fönster.
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 14:24Ingen dum idé alls! (t+)
Ingen dum idé alls! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 14:41Håller med till fullo=) annars behövs inte funktionen där man kan skriva mer.... men gillar kalendern annars jättemkt!!
Håller med till fullo=) annars behövs inte funktionen där man kan skriva mer.... men gillar kalendern annars jättemkt!!
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 15:01Mm, men jag ser det som mer än bara ett Funbeat-kalenderproblem. Bredbildsskärmar blir allt vanligare, och många sajter blir rätt sorgesamma...
Så här ser min Funbeat-kalender ut:
http://picasaweb.google.com/ian.vonessen/Div/photo#5119318885893596578
M
Mm, men jag ser det som mer än bara ett Funbeat-kalenderproblem. Bredbildsskärmar blir allt vanligare, och många sajter blir rätt sorgesamma...
Så här ser min Funbeat-kalender ut:
http://picasaweb.google.com/ian.vonessen/Div/photo#5119318885893596578
M
Quote from Bjarne Lewin on 9 October 2007, 16:09Någonting borde gå att göra. En variant skulle vara att minska bokstavstorleken, med mindre bokstäver så får fler ord plats och så har man tillbaka funktionaliteten. I min browser kan man dessutom välja ett zoomläge för websidan. Zoomar man in så får man
Någonting borde gå att göra. En variant skulle vara att minska bokstavstorleken, med mindre bokstäver så får fler ord plats och så har man tillbaka funktionaliteten. I min browser kan man dessutom välja ett zoomläge för websidan. Zoomar man in så får man
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 18:18Det löser egentligen inte problemet, eftersom kolumnerna i kalendern är så jämrans smala att det inte får plats någon vettig text. Mindre bokstäver gör bara texten ännu mer oläslig.
Det bästa vore dynamisk bredd så att kalendern anpassar sig till den bre
Det löser egentligen inte problemet, eftersom kolumnerna i kalendern är så jämrans smala att det inte får plats någon vettig text. Mindre bokstäver gör bara texten ännu mer oläslig.
Det bästa vore dynamisk bredd så att kalendern anpassar sig till den bre