Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 19:06Instämmer helt. Det är svårt att få texten överskådlig när orden huggs av hur som helst i dessa smala spalter. :@
Det var bättre förr...
Instämmer helt. Det är svårt att få texten överskådlig när orden huggs av hur som helst i dessa smala spalter. :@
Det var bättre förr...
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 11:10Olle, är det inget som kan göras åt det här?
Trots allt var det Min anledning till varför jag fortsatte kommat tillbaka till Funbeat, för att läsa och inspireras av mina och andras träningspass och kommeterar till dem. Texten som skrivs i kalandern gör de
Olle, är det inget som kan göras åt det här?
Trots allt var det Min anledning till varför jag fortsatte kommat tillbaka till Funbeat, för att läsa och inspireras av mina och andras träningspass och kommeterar till dem. Texten som skrivs i kalandern gör de
Quote from Camilla Maunu on 10 October 2007, 21:18Jag tittar oftast i kalendern av 2 anledningar. Antingen så vill jag enkelt se texten jag skrivit på passen. eller så vill jag bara se vilken typ av träning det är. Så jag skulle (förutom bredare kolumner) önska att man kunde dölja kommentarerna enkelt.
Jag tittar oftast i kalendern av 2 anledningar. Antingen så vill jag enkelt se texten jag skrivit på passen. eller så vill jag bara se vilken typ av träning det är. Så jag skulle (förutom bredare kolumner) önska att man kunde dölja kommentarerna enkelt.