Quote from Guest on 19 April 2013, 22:03Är det någon som har koll på hur det ser ut på skogsstigar m.m i Uppsalas skogar överlag, dvs hur mycket snö och is är kvar där?
Jag tänker främst på Morga-Hage, Gula stigen, Hågadalen och motionsspåren kring Uppsala.Och hur ser det ut i norra Stockhol
Är det någon som har koll på hur det ser ut på skogsstigar m.m i Uppsalas skogar överlag, dvs hur mycket snö och is är kvar där?
Jag tänker främst på Morga-Hage, Gula stigen, Hågadalen och motionsspåren kring Uppsala.
Och hur ser det ut i norra Stockhol
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 22:13Är det ingen från Uppsala eller i närheten som nyligen har sprungit i Uppsalas skogar?
Känns som det finns många som har svaret på mina frågor men som inte ser detta inlägg. Blir nog sista gången som jag försöker få en fråga besvarad på Funbeat. Som and
Är det ingen från Uppsala eller i närheten som nyligen har sprungit i Uppsalas skogar?
Känns som det finns många som har svaret på mina frågor men som inte ser detta inlägg. Blir nog sista gången som jag försöker få en fråga besvarad på Funbeat. Som and
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 06:58Hej Marcus, har tyvärr inte varit ut i skogarna runt uppsala än, men med anke på hur det ser ut vid sidan av vägen borde det vara groteskt blött, med inslag av snö på skuggiga ställen. 🙂
Jag håller mig på vägen en stund till.
Hej Marcus, har tyvärr inte varit ut i skogarna runt uppsala än, men med anke på hur det ser ut vid sidan av vägen borde det vara groteskt blött, med inslag av snö på skuggiga ställen. 🙂
Jag håller mig på vägen en stund till.
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 09:35Markus!! Hör av dig till konstruktörerna för funbeat.
Jag håller med om att joggs forum är mer överskådligt och lättillgängligt.
Tycker att min träningsdagbok här är myckt bra.
Går det att exportera hela ens träningsdagbok till jogg?
Markus!! Hör av dig till konstruktörerna för funbeat.
Jag håller med om att joggs forum är mer överskådligt och lättillgängligt.
Tycker att min träningsdagbok här är myckt bra.
Går det att exportera hela ens träningsdagbok till jogg?
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 09:37Banvallen mellan uppsala - enköping är snart helt snöfri.
Banvallen mellan uppsala - enköping är snart helt snöfri.
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 13:16Jag sprang på gula stigen och en bit i Hågadalen idag. Gula stigen är lerig och det är fläckar av is ibland, men det går bra att springa. Delar av hågadalen är översvämmad, men om man undviker de lägsta delarna går det nog bra.
Jag sprang på gula stigen och en bit i Hågadalen idag. Gula stigen är lerig och det är fläckar av is ibland, men det går bra att springa. Delar av hågadalen är översvämmad, men om man undviker de lägsta delarna går det nog bra.
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 14:43Röbospåret och kring Gamla Uppsala högar är numera snöfritt, lite blött på sina ställen men helt springvänligt 🙂
Röbospåret och kring Gamla Uppsala högar är numera snöfritt, lite blött på sina ställen men helt springvänligt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 15:00Tackar för svar! Idag var jag ut på första seriösa cykelturen och såg in i skogarna att det såg väldigt bra ut. Tidigare i veckan testade jag också Upplandsleden bakom min husknut o den var helt ok den med bortsett från enstaka fläckar.
Gula stigen måst
Tackar för svar! Idag var jag ut på första seriösa cykelturen och såg in i skogarna att det såg väldigt bra ut. Tidigare i veckan testade jag också Upplandsleden bakom min husknut o den var helt ok den med bortsett från enstaka fläckar.
Gula stigen måst
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 15:01Sophie, tackar för informationen. Röbo är fint och backigt, vilket jag behöver!
Sophie, tackar för informationen. Röbo är fint och backigt, vilket jag behöver!
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 22:03Lunsen, sträckan Alsike-Flottsund via Lunsentorpet var rätt bra underlag. På hela den turen så var det ca 50 meter snö/is kanske, men aldrig halt eller så. Dock en del vatten, men det får man räkna med i Lunsen. Snö och is är iaf inga problem längre på de
Lunsen, sträckan Alsike-Flottsund via Lunsentorpet var rätt bra underlag. På hela den turen så var det ca 50 meter snö/is kanske, men aldrig halt eller så. Dock en del vatten, men det får man räkna med i Lunsen. Snö och is är iaf inga problem längre på de