Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSnö o grejer...
You need to log in to create posts and topics.

...Hur brukar ni köra? Broddar när vädret är såhär? Tänkte ta en tur i ursvik...

mvh

Jag kör med mina gamla Icebugs.

Jag har broddar på mina löpardojjor. Köpta på Jula (eller var det Rusta) för under hundralappen och de funkar hur bra som helst! (t+)

Upptäckte att det fanns en tråd om detta 🙂 Men jag har ett par trailpjucks så jag kör på som vanligt. Gick rätt bra. 42 minuter på en mil i Ursvik e väl dkänt va? Måste ju kunna dra bort runt 3 minuter jämfört med en platt mil då?

42 minuter är bra!

Det är en "farlig" väg att gå att börja dra bort tid för det ena och det andra. De uppskattade tiderna är faktiskt bara uppskattade tider... Men jag vet att många andra ägnar mycket tid till att lista ut hur snabbt de _skulle_ ha spru

Klippmarkarn är så klok att jag blir nästan rörd... (H:)

Undrar om Klippmarkarn aka Myrbo aka "vad hette han på pulsse?" tänker på nån speciell OM-TN-person :-). Dessutom undrar jag varför jag inte såg Lars Klippmark i lördags? För kallt kanske? Men jag såg hans broder. Och en tupp-färgsklädd funktionär.

42 i

42 är bra på Ursviks gröna, oavsett årstid.

Leffe lockar mig till en dödssynd: OT

Men - what the heck - man lever ju bara en gång!

Jag var inte på BC2 för att:
1. Jag var förkyld.
2. Jag håller på att skriva en uppsats och ligger risigt till i tid, varför jag begav mig till högskolans bibliotek d

Rygglapparna var bra denna gång! Hoppas BC3 och BC4 tar efter!