Quote from Guest on 30 April 2009, 09:21Den sista snön i Lund har smält! Iaf på funbeats satellitbilder. Det har varit svårt att rita rundor i östra delen av Lund, men nu så..
Den sista snön i Lund har smält! Iaf på funbeats satellitbilder. Det har varit svårt att rita rundor i östra delen av Lund, men nu så..
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:31I Månkarbo har vi nog en decimeter kvar....men den är nog snart borta den me..?! Dags att lägga undan långfilsingarna för året kanske..;)
I Månkarbo har vi nog en decimeter kvar....men den är nog snart borta den me..?! Dags att lägga undan långfilsingarna för året kanske..;)
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 13:04Jamen det var ju bra! Var precis nere i stadsparken och där kan jag intyga att inte mycket snö fanns kvar, hett, dammigt och berusande, som vore det ett strandparty på Ibiza! 🙂
Jamen det var ju bra! Var precis nere i stadsparken och där kan jag intyga att inte mycket snö fanns kvar, hett, dammigt och berusande, som vore det ett strandparty på Ibiza! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 13:11Det är ju Googles kartmotor och de har fixat till hela södra Sverige på sistone finns bättre bilder över både tätorter men kanske framförallt så går det nu även att zooma in till iaf näst lägsta nivån även ute på landsbygden! Vilket jag tycker är kalas!
Det är ju Googles kartmotor och de har fixat till hela södra Sverige på sistone finns bättre bilder över både tätorter men kanske framförallt så går det nu även att zooma in till iaf näst lägsta nivån även ute på landsbygden! Vilket jag tycker är kalas!