Quote from Guest on 28 March 2007, 17:54Jag är skapligt välinformerad om hur jag ska lägga upp program för distanser mellan halvmaran och maran. Nu ska jag dock lägga om min träning något och försöka bli snabb på milen.
Hur skiljer sig träningen?
Jag antar att tusingar och åttahundringar finns
Jag är skapligt välinformerad om hur jag ska lägga upp program för distanser mellan halvmaran och maran. Nu ska jag dock lägga om min träning något och försöka bli snabb på milen.
Hur skiljer sig träningen?
Jag antar att tusingar och åttahundringar finns
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 18:04Puffar lite på diskussionen. När man läser träningstips på t.ex. marathon.se får man intrycket att det huvudsakligen är upplagt för längre distanser. Men hur ska man träna för milen? Är det fortfarande tusingar som gäller, eller ska man köra kortare inter
Puffar lite på diskussionen. När man läser träningstips på t.ex. marathon.se får man intrycket att det huvudsakligen är upplagt för längre distanser. Men hur ska man träna för milen? Är det fortfarande tusingar som gäller, eller ska man köra kortare inter
Quote from Charlotte Wahlström on 31 March 2007, 15:52Jag kan inte, men jag skulle definitivt köra lite kortare intervaller typ 8x400 + teknik och backträning för att få upp farten.
Jag kan inte, men jag skulle definitivt köra lite kortare intervaller typ 8x400 + teknik och backträning för att få upp farten.