Quote from Guest on 20 June 2007, 20:55Jag har ett jätteroligt terrängspår med mycket backar, på vissa ställen måste jag klättra snarare än jogga, eller gå en bit för att få ned pulsen vid mildare lutningar.
2,5 km är intressantare underlag, sand, stenigt, rötter, man kommer bara fram där med
Jag har ett jätteroligt terrängspår med mycket backar, på vissa ställen måste jag klättra snarare än jogga, eller gå en bit för att få ned pulsen vid mildare lutningar.
2,5 km är intressantare underlag, sand, stenigt, rötter, man kommer bara fram där med
Quote from Lars Mörrby on 20 June 2007, 21:05Låter som Bunketorp i Lindome.... 😉
Som Per berättat ett otal gånger så skall du ha i dig en kombination av kolhydrater och protein.
Vill du inte "käka pulver" så är det bara att hitta på en annan kombination som du gillar. Protein finns i tex mjölk, f
Låter som Bunketorp i Lindome.... 😉
Som Per berättat ett otal gånger så skall du ha i dig en kombination av kolhydrater och protein.
Vill du inte "käka pulver" så är det bara att hitta på en annan kombination som du gillar. Protein finns i tex mjölk, f
Quote from Therese Woodhill on 21 June 2007, 17:23Jag skulle säga att du äter för lite snabba kolhydrater. De tillsammans med protein behövs för att återhämtningen skall snabbas på.
de snabba kolhydraterna behövs för att få upp insulin nivån högt som behövs för intransporten av kolhydraterna till cellern
Jag skulle säga att du äter för lite snabba kolhydrater. De tillsammans med protein behövs för att återhämtningen skall snabbas på.
de snabba kolhydraterna behövs för att få upp insulin nivån högt som behövs för intransporten av kolhydraterna till cellern
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 19:31Tack Jogan, väldigt hjälpsamt inlägg!
Ska inhandla sådanta munsiga "onyttigheter"
MIn hälsokost affär hade kampanj på "shapey recovery protein" Färdigblandad med tillhörande sugrör. Ska kolla drickbarhetsfaktorn på det efter nästa pass och jämföra med he
Tack Jogan, väldigt hjälpsamt inlägg!
Ska inhandla sådanta munsiga "onyttigheter"
MIn hälsokost affär hade kampanj på "shapey recovery protein" Färdigblandad med tillhörande sugrör. Ska kolla drickbarhetsfaktorn på det efter nästa pass och jämföra med he
Quote from Lars Mörrby on 21 June 2007, 20:05Shapy är dyrt och inte särskilt gott IMHO.
Hälsokosten är inte heller det billigaste stället att handla på. Surfa runt lite och jämför med
priserna på tex gymgrossisten (www.gymgrossisten.se) och M&M (www.mmsports.se). Om inte annat kan du försöka pruta
Shapy är dyrt och inte särskilt gott IMHO.
Hälsokosten är inte heller det billigaste stället att handla på. Surfa runt lite och jämför med
priserna på tex gymgrossisten (www.gymgrossisten.se) och M&M (www.mmsports.se). Om inte annat kan du försöka pruta
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 20:15Det var 2 för 19:- 🙂
Och den butiken är billigare på vissa saker än Ica Maxi.
Det var 2 för 19:- 🙂
Och den butiken är billigare på vissa saker än Ica Maxi.
Quote from Lars Mörrby on 21 June 2007, 21:15Hmmm... Kan du inte exportera den affären till Göteborg? 😉
Hmmm... Kan du inte exportera den affären till Göteborg? 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 21:19Ni danskar lever väl på öl och korv? 😉
Ni danskar lever väl på öl och korv? 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 22:41och wienerbröd (H:)
/danskan
och wienerbröd (H:)
/danskan
Quote from Torbjörn Ohlsson on 21 June 2007, 22:43och smörrebröd (eller hur det stavas)
EDIT: och riiiiktigt illaluktande ostar!
och smörrebröd (eller hur det stavas)
EDIT: och riiiiktigt illaluktande ostar!