Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:13Jag har bara prövat vid enstaka tillfällen, men jag tycker nästan att det går snabbare för 310:an att låsa vid resa om jag resetar satellitcachen helt. Jag har en misstanke om att den annars ägnar en massa tid åt att försöka hitta satelliter där den tror
Jag har bara prövat vid enstaka tillfällen, men jag tycker nästan att det går snabbare för 310:an att låsa vid resa om jag resetar satellitcachen helt. Jag har en misstanke om att den annars ägnar en massa tid åt att försöka hitta satelliter där den tror
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 15:07Ja, det där sista som Staffan säger är sant men jag glömmer alltid bort vilka tangenter som ska tryckas in för att resetta satellitsynken. Jag vill ju inte råka nolla hela klockan av misstag.
Ja, det där sista som Staffan säger är sant men jag glömmer alltid bort vilka tangenter som ska tryckas in för att resetta satellitsynken. Jag vill ju inte råka nolla hela klockan av misstag.
Quote from Camilla Höög on 13 April 2010, 16:23Det är väldigt svårt att råka nolla klockan av misstag. Den ställer en fråga innan den nollställs så du har möjlighet att tacka nej.
För att resetta satellitcachen så håller du in nedåt-knappen när du startar klockan.
Det är väldigt svårt att råka nolla klockan av misstag. Den ställer en fråga innan den nollställs så du har möjlighet att tacka nej.
För att resetta satellitcachen så håller du in nedåt-knappen när du startar klockan.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 17:19Jag använde min FR305 idag under en cykeltur till bilverkstaden. Där stängde jag av klockan och 15-20 min senare i bilen startade jag den igen. Eftersom jag körde i 70 km/tim tänkte jag att nu tar det nog tid att starta upp den igen, men den kom igång näs
Jag använde min FR305 idag under en cykeltur till bilverkstaden. Där stängde jag av klockan och 15-20 min senare i bilen startade jag den igen. Eftersom jag körde i 70 km/tim tänkte jag att nu tar det nog tid att starta upp den igen, men den kom igång näs
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 00:55Borde kunna ha med känsligheten att göra (som bla krävs för att antennen är allt annat än optimal...)
Troligen så söker mottagen först söker snabbt efter dom satelliter som den tror sig kunna höra och sedan när inte hittar något så söker den allt mer nog
Borde kunna ha med känsligheten att göra (som bla krävs för att antennen är allt annat än optimal...)
Troligen så söker mottagen först söker snabbt efter dom satelliter som den tror sig kunna höra och sedan när inte hittar något så söker den allt mer nog