Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:22när jag går in under löpar gruppen. där alla frågor står rubriker.. där vill ja trycka på ointresant så ja inte behöver gå in på "löpartävling luleå" o markera i tråden utan redan innan där
när jag går in under löpar gruppen. där alla frågor står rubriker.. där vill ja trycka på ointresant så ja inte behöver gå in på "löpartävling luleå" o markera i tråden utan redan innan där
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:34ok, men om du istället går in på pratbubblan uppe till höger så har du ju alla inlägg listade där...
ok, men om du istället går in på pratbubblan uppe till höger så har du ju alla inlägg listade där...
Quote from Catharina Brattlin on 5 December 2011, 21:35Men Christer, om Du klickar på "bubblan" högst uppe till höger, som anger Dina olästa inlägg, så hamnar Du på en sida med alla grupper där Du är medlem i och där Du har olästa inägg.
Redan där kan Du markera de trådar i de grupper som Du anser är ointres
Men Christer, om Du klickar på "bubblan" högst uppe till höger, som anger Dina olästa inlägg, så hamnar Du på en sida med alla grupper där Du är medlem i och där Du har olästa inägg.
Redan där kan Du markera de trådar i de grupper som Du anser är ointres
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:36Christer, du behöver ju inte markera ointressant förrän det kommer ett nytt inlägg i det du tycker är just ointressant. När ett sådant inlägg kommer i dina olästa diskussioner gör du denna "ointressant markering" utan att behöva öppna det ointressanta. Om
Christer, du behöver ju inte markera ointressant förrän det kommer ett nytt inlägg i det du tycker är just ointressant. När ett sådant inlägg kommer i dina olästa diskussioner gör du denna "ointressant markering" utan att behöva öppna det ointressanta. Om
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:47Tack så jättemycket 🙂 nu fatta jag.. Ni vet ibland snurar hjulet men hamstern ligger död på botten 😉
Ha det bäst alla 🙂
Tack så jättemycket 🙂 nu fatta jag.. Ni vet ibland snurar hjulet men hamstern ligger död på botten 😉
Ha det bäst alla 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 5 December 2011, 21:54...och nu petade vi liv i hamstern. 😉
...och nu petade vi liv i hamstern. 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 22:04🙂 bra svar där sylvia...hehe
🙂 bra svar där sylvia...hehe
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 21:14Och nu markerar jag den här tråden som ointressant.
Och nu markerar jag den här tråden som ointressant.