Quote from Guest on 4 July 2008, 19:28Hej!
Nästan lite fascinerande hur snabbt det går att förlora konditionen.
Början av Juni var jag nere och tangerade 5 minuterstempo på milen. Sen blev det en veckas semester utan träning, och två veckors träningsuppehåll pga skada.
Nu när jag kommit igå
Hej!
Nästan lite fascinerande hur snabbt det går att förlora konditionen.
Början av Juni var jag nere och tangerade 5 minuterstempo på milen. Sen blev det en veckas semester utan träning, och två veckors träningsuppehåll pga skada.
Nu när jag kommit igå
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 19:38Kondition är färskvara!
Det är därför som "spelarna" i De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp inte har bra kondition.
Hiddink har fattat galoppen!
Kondition är färskvara!
Det är därför som "spelarna" i De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp inte har bra kondition.
Hiddink har fattat galoppen!
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 22:52Men det går rätt snabbt att bygga upp den igen när man inte har haft längre uppehåll.
Men det går rätt snabbt att bygga upp den igen när man inte har haft längre uppehåll.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 23:19Jovisst, men det hjälper fortfarande inte "spelarna" eftersom de alltid har haft dålig kondition.
Jovisst, men det hjälper fortfarande inte "spelarna" eftersom de alltid har haft dålig kondition.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 23:33Klockren.
Klockren.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 14:17Man kan ju tappa känslan utan att ha tappat orken, ett lite för långt uppehåll och så är det lilla extra i känslan och tekniken borta!
Man kan ju tappa känslan utan att ha tappat orken, ett lite för långt uppehåll och så är det lilla extra i känslan och tekniken borta!
Quote from Anders Wallerstedt on 7 July 2008, 16:41Tre veckor, det är nog mer styrkan du har tappat -> du springer långsammare.
(Visst lite kondition har du med tappat)
Tre veckor, det är nog mer styrkan du har tappat -> du springer långsammare.
(Visst lite kondition har du med tappat)
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 17:17Efter en nästan träningsfri vinter märker jag att kondition och ork är inte så svårt, men explosivitet och speed är väck, det går väldigt sakta ... 🙁
Inte för att jag nånsin varit nere på 5:45, mer än första kilometern :/
Efter en nästan träningsfri vinter märker jag att kondition och ork är inte så svårt, men explosivitet och speed är väck, det går väldigt sakta ... 🙁
Inte för att jag nånsin varit nere på 5:45, mer än första kilometern :/
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 20:30gick hyffsat fort tillbaks till nån sort normalläge. Min normala femkilometersruna på 25 blankt idag, de får man va nöjd med.
gick hyffsat fort tillbaks till nån sort normalläge. Min normala femkilometersruna på 25 blankt idag, de får man va nöjd med.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 21:10martin du slår inte mig ,jag har kondition som fysisk 60 -65 åring har sa sjukgymnasten :@
martin du slår inte mig ,jag har kondition som fysisk 60 -65 åring har sa sjukgymnasten :@