Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inom en inte helt avlägsen framtid kommer FunBeat göra det möjligt att importera GPS-data direkt från filer som kan komma från tex en löparklock med GPS.

Vore därför intressant att veta vilka typer av klockor och filer ni har därut? (Jag vet att det är å

Låter kanonbra!
Har en Garmin Forerunner 305, men vet inte vilken fil som i så fall ska exporteras.
Det vore bra om att kunna spara som en runda utan att behöva rita den själv då.
Det vore också kul om hastighet, sträcka och pulsvärden kunde sparas tillsa

Låter bra!
Jag har en Garmin GPSmap 60CSx som jag brukar använda när jag vill dokumentera en ny runda.
Många av de skogsvägar och stigar som jag rör mig på syns inte på era kartor så det skulle vara mycket enklare att ladda upp en fil i stället för att fö

Det är inte sant!!!!
Tack Olle, nu blir jag överlycklig.(L) (H:)
Min svåger som tampas med mig på topplistan kommer inte kunna hålla sig länge nu innan han skaffar GF 305.

Kolla in Sporttracks om du funderar på vilka funktioner som skall följa med en möj

FRWD F301

Detta har jag längtat efter 🙂

yippie! Har ju velat det här ett tag men får inte till det rikitgt med att skicka dig en fil. Hoppas någon fixar en exportfil till dig så att det går att genomföra. Hoppas hoppas hoppar av glädje (t+)

Jag her en FRWD F301 som komplement till min Polar S625X, men det blir nog en Suunto t6 också vad det lider...

Maila mig gärna filerna, ni som har: info@funbeat.se

Hur går det med detta? *nyfiken*

Jag laddar upp till så många olika program/sajter idag för olika behov. Skulle ju vara kanon att kunna endast ladda till FB och få både plott på karta och använda de analysverktyg som finns att tillgå här.

Är jätteintresserad av detta. Själv har jag en Globalsat GH-615M. Det är bra om man kan specifiera hur filerna för uppladdning ska se ut.