Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Detta vore kanon! Har en FR 305 och jag vill gärna använda min favvosajt i så många syften som möjligt. 🙂

Eftersom jag är på G att köpa en FR305 i dagarna så blir jag ju tokglad av att läsa detta. Kommer du göra så att en mängd olika format går att dumpa över direkt? Om det är bängligt för dig att skriva en drös med converters skulle det inte gå att smygstar

Innan jag lyfte tråden nu i juli så var det ju i februari det diskuterades senast.

Olle, hur har det gått, har du stött på problem eller är det mer en fråga om tid och att det kanske kommer så småningom?

Det har tagit lite längre tid än jag räknat med. Men import från Garmin är nära! Ha tålamod lite till bara 🙂

Det jag skulle vilja ha överfört är datum, tiden, längden, rundan, maxpuls, snittpuls, energiförbrukning.

När jag lekte runt i triningcenter kom jag tänka på att jag sakar att kunna ange tid i olika intensiteter i FB.

Jag har själv en garmin forerunner 305.

gpx är nog en väldigt bra start.

En bra idé, är att tillåta delvis automatiskt igenkänning av hastighet/itensitet på aktiviteter. ex. att den väljer mellan löpning/promenad/snabb-gång, ifrån hastigheten på rundan.

Det här är nog en av de funktioner jag väntar allra mest på 🙂

Hur går det,är det här klart snart eller? (H)

Hej! Jag väntar också med spänning på den här funktionen, är det på gång? *Hoppas hoppas* 🙂

Min history-fil är 65 Mb så den går inte få in i motionbased utan manuellt meck. Undras om Funbeat kommer ha någon begränsning på storlek? 😀