Quote from Guest on 24 May 2012, 23:03Hade nyligen en kontrovers med en cykelaffär där jag köpt ett u-lås. Jag ville lämna tillbaka det, då låshållaren var stört omöjlig att placera på ett bra sätt, utan att man stötte i det. Antingen med knäna, insidan knän, eller baksida lår.
Svårt att för
Hade nyligen en kontrovers med en cykelaffär där jag köpt ett u-lås. Jag ville lämna tillbaka det, då låshållaren var stört omöjlig att placera på ett bra sätt, utan att man stötte i det. Antingen med knäna, insidan knän, eller baksida lår.
Svårt att för
Quote from Rasmus Olsson on 24 May 2012, 23:13Känner inte igen mig att sätta lås på en räcer.
Känner inte igen mig att sätta lås på en räcer.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 00:27Nähä, men nu har jag iaf det.
Nähä, men nu har jag iaf det.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 00:44Säljare ljuger......svårare än så är det inte. Han försökte komma undan en returnerad undermålig produkt.
Kan nog tycka att det är bra att ha ett lås om man vill ha kvar sin racer..... Har dock kompisar som har en och tom två cyklar inne i sina lägenhet
Säljare ljuger......svårare än så är det inte. Han försökte komma undan en returnerad undermålig produkt.
Kan nog tycka att det är bra att ha ett lås om man vill ha kvar sin racer..... Har dock kompisar som har en och tom två cyklar inne i sina lägenhet
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 06:35Det har inte med vikt att göra. En räcer är mycket stöldbegärlig och stjäls även om den är fastlåst i nåt. Därför ställer vi aldrig ifrån oss den, utan tar den med in. Dessutom blir cykeln mer svårmanövrerad med extra kilon på. Jag har mitt lås i väskan,
Det har inte med vikt att göra. En räcer är mycket stöldbegärlig och stjäls även om den är fastlåst i nåt. Därför ställer vi aldrig ifrån oss den, utan tar den med in. Dessutom blir cykeln mer svårmanövrerad med extra kilon på. Jag har mitt lås i väskan,
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 07:41Vem vet, man kanske behöver låsa den även inne på kontoret 😉 Som bekant låser man inte för tjuvar utan för ärligt folk.
Men givetvis ska låset inte vara i vägen på en rätt inställd cykel, sedan kan ju inte han veta att den är det för att du säger det.
Vem vet, man kanske behöver låsa den även inne på kontoret 😉 Som bekant låser man inte för tjuvar utan för ärligt folk.
Men givetvis ska låset inte vara i vägen på en rätt inställd cykel, sedan kan ju inte han veta att den är det för att du säger det.
Quote from ellen olsson on 25 May 2012, 08:20Jag instämmer med Bruse.
Jag kan dock inte låta bli att undra över varför man designar ett låsfäste för Zeb Macahan...
Jag instämmer med Bruse.
Jag kan dock inte låta bli att undra över varför man designar ett låsfäste för Zeb Macahan...
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 11:57Hej igen,
Det är sant att jag inte brukar lämna racern utomhus och låsa den, jag har den alltid i lgh, men jag har börjat ta den till sjukhuset, och även om jag förvarar den inne i omklädningsrummet (får ej ha den inne på avd), så är jag paranoid angående
Hej igen,
Det är sant att jag inte brukar lämna racern utomhus och låsa den, jag har den alltid i lgh, men jag har börjat ta den till sjukhuset, och även om jag förvarar den inne i omklädningsrummet (får ej ha den inne på avd), så är jag paranoid angående
Quote from ellen olsson on 25 May 2012, 12:14Vet de inte att James Arness, som spelade Zeb, är död? 😉
Vet de inte att James Arness, som spelade Zeb, är död? 😉
Quote from Lisa Bringhed on 25 May 2012, 12:15Ett alternativ är väl att lämna låset i omklädningsrummet då? 😉
Ett alternativ är väl att lämna låset i omklädningsrummet då? 😉