Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 12:18Blir ju svårt st svara, när du varken nämnt märke eller modell eller visat bild.
Jag lämnar mitt lås på jobbet, slipper jag släpa på det.
Blir ju svårt st svara, när du varken nämnt märke eller modell eller visat bild.
Jag lämnar mitt lås på jobbet, slipper jag släpa på det.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 13:17Fniss, ser framför mig hur ngn lånar en racer för att cykla i sjukhuskulvertar ... cyklar in i hissen och åker upp några våningar ... men dessutom kanske det inte är OK att låsa fast den i elementern eller liknande om det passerar en städpatrull?
Fniss, ser framför mig hur ngn lånar en racer för att cykla i sjukhuskulvertar ... cyklar in i hissen och åker upp några våningar ... men dessutom kanske det inte är OK att låsa fast den i elementern eller liknande om det passerar en städpatrull?
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 21:43Så här kan det se ut:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=39c77a82154b4980afc34cbdb5c7fdc6.jpg&Size=&share=
Skaver inte på mig.
Så här kan det se ut:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=39c77a82154b4980afc34cbdb5c7fdc6.jpg&Size=&share=
Skaver inte på mig.
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 21:57Jag får rysningar.
Jag får rysningar.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:08Mikael: Ja, det är den snedställda modellen och det var så han monterade den. Jag slog iaf i den hela tiden. Men min sadel sitter lägre. Jag har en Trek 1,5.
Lämna låset på jobbet är ju faktiskt ingen tokig idé.
Lingling: folk på sjukhus stjäl också, oc
Mikael: Ja, det är den snedställda modellen och det var så han monterade den. Jag slog iaf i den hela tiden. Men min sadel sitter lägre. Jag har en Trek 1,5.
Lämna låset på jobbet är ju faktiskt ingen tokig idé.
Lingling: folk på sjukhus stjäl också, oc
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:10Det är bara ett sätt att få med sig låset på. Jag tycker inte om att ha det runt halsen. Normalt sett så kör jag utan lås. Hållaren i sig själv väger mindre än en tom vattenflaska.
Det är bara ett sätt att få med sig låset på. Jag tycker inte om att ha det runt halsen. Normalt sett så kör jag utan lås. Hållaren i sig själv väger mindre än en tom vattenflaska.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:14Mikael: jag vet att det inte väger ngt, jag tampades med den i flera dagar. Kruxet är att den sticker ut som en felmonterad kloss, som jag hela tiden slår i, hur den än monteras. Låshållaren alltså, inte låset.
Mikael: jag vet att det inte väger ngt, jag tampades med den i flera dagar. Kruxet är att den sticker ut som en felmonterad kloss, som jag hela tiden slår i, hur den än monteras. Låshållaren alltså, inte låset.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:21Ja Nathalie, jag förstår. Min kommentar var mer till Bruse.
Edit: Förresten sa du att ditt lås sitter på höger sida. Mitt på vänster. Borde egentligen inte spela någon roll men det kan vara felmonterat.
Ja Nathalie, jag förstår. Min kommentar var mer till Bruse.
Edit: Förresten sa du att ditt lås sitter på höger sida. Mitt på vänster. Borde egentligen inte spela någon roll men det kan vara felmonterat.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 23:37Jo att det stjäls på sjukhus känner jag till, jag bara fick associationer till sparkcykelrace i kulvertarna - och så undrade jag om du satte fast den i något eller bara låste, just för att det kanske blir klagomål om den inte går att flytta? Finns ju en h
Jo att det stjäls på sjukhus känner jag till, jag bara fick associationer till sparkcykelrace i kulvertarna - och så undrade jag om du satte fast den i något eller bara låste, just för att det kanske blir klagomål om den inte går att flytta? Finns ju en h
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 11:20Mikael: jo, jag fattade lite långsamt :-). Förstod efteråt. Han i affären sade att det "ska" sitta på höger sida. Vi provade även vänster, men det funkade inte heller.
Lingling: jag låser fast den i elementet. Tror dock regeln härstammar som du säger uti
Mikael: jo, jag fattade lite långsamt :-). Förstod efteråt. Han i affären sade att det "ska" sitta på höger sida. Vi provade även vänster, men det funkade inte heller.
Lingling: jag låser fast den i elementet. Tror dock regeln härstammar som du säger uti