Quote from Elias Engqvist on 1 January 2009, 23:53Vilka barn?
Vilka barn?
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 00:06>>>Kalle
vad gör du med den där "ctrl f5 " knappen?
>>>Kalle
vad gör du med den där "ctrl f5 " knappen?
Quote from j sollerman on 2 January 2009, 00:09de får du fundera på över natten så kan jag berätta imorgon
de får du fundera på över natten så kan jag berätta imorgon
Quote from Therese Woodhill on 2 January 2009, 00:09Rensar kakor
Rensar kakor
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 00:10Nä men det är lite känsligt... När du uppmanar folk att trycka Ctrl+F5 så bör du nog vara medveten om att alla inte kör med IE eller FF. Kör man det kommandot i Opera så blir det nämligen en tvingad “refresh” av ALLA flikar som man har öppna i fönstret. S
Nä men det är lite känsligt... När du uppmanar folk att trycka Ctrl+F5 så bör du nog vara medveten om att alla inte kör med IE eller FF. Kör man det kommandot i Opera så blir det nämligen en tvingad “refresh” av ALLA flikar som man har öppna i fönstret. S
Quote from j sollerman on 2 January 2009, 00:13och när uppmuntrade jag någon att trycka de? Jag för FF så för mig funkar de bra.
och när uppmuntrade jag någon att trycka de? Jag för FF så för mig funkar de bra.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 00:15Nä precis, och det var det jag avslutade med att skriva 😉
Nä precis, och det var det jag avslutade med att skriva 😉
Quote from j sollerman on 2 January 2009, 00:17återigen läser jag inte riktigt va du skriver, blir med spännande så
återigen läser jag inte riktigt va du skriver, blir med spännande så
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 00:20Spännande.
Spännande.
Quote from j sollerman on 2 January 2009, 00:22yeah
yeah