Quote from Guest on 14 May 2008, 15:13Tjena
Om man får önska så skulle jag vilja kunna knappa in vad man haft för snitt kadens under ett cykelpass under avancerade inställningar,, är det något som verkar vettigt?
Mvh
Magnus
Tjena
Om man får önska så skulle jag vilja kunna knappa in vad man haft för snitt kadens under ett cykelpass under avancerade inställningar,, är det något som verkar vettigt?
Mvh
Magnus
Quote from Anders Wallerstedt on 14 May 2008, 15:23Bra ide, även snitteffekt med..
Skulle kanske vara olika extrablock, beroende på vald sport. Kadens/effekt passar nog bara cykel.
Bra ide, även snitteffekt med..
Skulle kanske vara olika extrablock, beroende på vald sport. Kadens/effekt passar nog bara cykel.
Quote from Camilla Höög on 14 May 2008, 15:41Fast utan särskrivningar i så fall 😉
Fast utan särskrivningar i så fall 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:01Ja det låter perfekt (utan särskrivning då förstås).
Nu ska jag bara skaffa en cykeldator som inte bara visar realtidskadens för jag måste verkligen öva upp kadensen.
Ja det låter perfekt (utan särskrivning då förstås).
Nu ska jag bara skaffa en cykeldator som inte bara visar realtidskadens för jag måste verkligen öva upp kadensen.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:04Vad har man snittkadensen till?
Vad har man snittkadensen till?
Quote from Anders Wallerstedt on 14 May 2008, 16:17Tittar på Girot på NRK.... svårt med stavningen då....
((Kör ff med rättstavningsmodul, får lägga till i ordlistan.)Ja, vad har man alla snittvärden till egentligen?
I bland undrar man.
Tittar på Girot på NRK.... svårt med stavningen då....
((Kör ff med rättstavningsmodul, får lägga till i ordlistan.)
Ja, vad har man alla snittvärden till egentligen?
I bland undrar man.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:30Snittpuls kan jag förstå, men kadensen bestämmer man ju med växlarna och säger väl inte så mycket om hur ansträngd man är eller hur fort det går. Eller?
cyklar inte själv
Snittpuls kan jag förstå, men kadensen bestämmer man ju med växlarna och säger väl inte så mycket om hur ansträngd man är eller hur fort det går. Eller?
cyklar inte själv
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:33Fast om man vill ju förbättra sin teknik t.ex. genom att sluta trampa så förbenat långsamt är det ju intressant att öka snittkadensen.
Fast om man vill ju förbättra sin teknik t.ex. genom att sluta trampa så förbenat långsamt är det ju intressant att öka snittkadensen.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:41Då är det bättre att titta emellanåt på kadensen och korrigera.
Då är det bättre att titta emellanåt på kadensen och korrigera.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:49Det GÖR jag men jag tyckte det va en bra idé ändå. Gillar att se det jag gör i diagram och med snittkadens skulle jag kunna sätta ett mål att komma upp i 90 i snittkadens (gärna hastighet oxå) på en viss runda t.ex.
Det GÖR jag men jag tyckte det va en bra idé ändå. Gillar att se det jag gör i diagram och med snittkadens skulle jag kunna sätta ett mål att komma upp i 90 i snittkadens (gärna hastighet oxå) på en viss runda t.ex.