Quote from Guest on 26 August 2010, 14:46Jag har blivit lite snorig/förkyld. Inte hängig eller annat som krämpar utan mer att jag nyser och är snorig. Känner mig i överigt inte så förkyld som jag brukar.
Löptrande i lördags (helt frisk) ska springa lopp på tisdag och känner för att springa lite
Jag har blivit lite snorig/förkyld. Inte hängig eller annat som krämpar utan mer att jag nyser och är snorig. Känner mig i överigt inte så förkyld som jag brukar.
Löptrande i lördags (helt frisk) ska springa lopp på tisdag och känner för att springa lite
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:56Tycker inte du ska löpa, ta en promenad istället, eller vila dig hemma med en kopp te och massa c-vitamin så mår du nog bättre imorgon 🙂
Tycker inte du ska löpa, ta en promenad istället, eller vila dig hemma med en kopp te och massa c-vitamin så mår du nog bättre imorgon 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:35Det jag känner till, utan att göra anspråk på att det är det bästa är:
Är man småsnorig kan man springa (jogga), men spring inte hårt.
Om man är förkyld så kan man få hjärtfel om man tränar under tiden, detta hände en vältränad släkting.
Det jag känner till, utan att göra anspråk på att det är det bästa är:
Är man småsnorig kan man springa (jogga), men spring inte hårt.
Om man är förkyld så kan man få hjärtfel om man tränar under tiden, detta hände en vältränad släkting.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:09Å nej inte den gamla myten kring att c-vitamin skulle hjälpa en vid förkylning. Visst kan c-vitamin hjälpa till att förebyggande mot förkylning/snorighet om man nu har c-vitamin brist annars inte. Det är väldigt lätt att få i sig det tillräckliga c-vitami
Å nej inte den gamla myten kring att c-vitamin skulle hjälpa en vid förkylning. Visst kan c-vitamin hjälpa till att förebyggande mot förkylning/snorighet om man nu har c-vitamin brist annars inte. Det är väldigt lätt att få i sig det tillräckliga c-vitami
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:13Läkarvetenskapen står handfallen! Ingen bot mot förkylning i sikte!
Men jag gillar att dricka apelsinjos när jag är förkyld.
Läkarvetenskapen står handfallen! Ingen bot mot förkylning i sikte!
Men jag gillar att dricka apelsinjos när jag är förkyld.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:02Jag kände mig inte helt kurant när jag tävlade i lördags (lite ont i halsen, men bara om jag ansträngde mig för att känna efter). Nu har jag varit hemma från jobbet idag och vet inte om jag kan gå dit imorgon heller. I dina kläder hade jag hoppat över dag
Jag kände mig inte helt kurant när jag tävlade i lördags (lite ont i halsen, men bara om jag ansträngde mig för att känna efter). Nu har jag varit hemma från jobbet idag och vet inte om jag kan gå dit imorgon heller. I dina kläder hade jag hoppat över dag
Quote from Mattias Björck on 26 August 2010, 19:09Jag har hört nån myt om att paracetamol är bra...
Jag har hört nån myt om att paracetamol är bra...
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:39Friska löpare borde vara härdade. Då besväras man sällan av förkylningar och andra sjukdomar. Det bästa sättet att är att springa hela hösten i bar överkropp och avsluta med kallt bad. Börja på höstkanten, så vänjer man sig tills det blir kallare och blås
Friska löpare borde vara härdade. Då besväras man sällan av förkylningar och andra sjukdomar. Det bästa sättet att är att springa hela hösten i bar överkropp och avsluta med kallt bad. Börja på höstkanten, så vänjer man sig tills det blir kallare och blås
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 21:03Ja vilken syn om jag kommer med bar överkropp med studsande buppar. Nåja, då får grannarna nåt att skvallra om.
Pannan började kännas tung så jag hoppade dagens träningspass...får se om det ges utrymme för ett på lördag. Tisdag e det race. Hoppas man kur
Ja vilken syn om jag kommer med bar överkropp med studsande buppar. Nåja, då får grannarna nåt att skvallra om.
Pannan började kännas tung så jag hoppade dagens träningspass...får se om det ges utrymme för ett på lördag. Tisdag e det race. Hoppas man kur
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 21:54"buppar"?
"buppar"?